- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy
@Remi Miałbym podać panu informacje na temat waszego najlepszego pracownika, po co, żebyście go zwolnili? Nigdy w życiu. Serdecznie już podziekuję za pomoc wszystkim co mają pod swoim nickiem wyraz "Orange". Postawa niektórych pracowników to zwykłe chamstwo w stosunku do klienta. Są różni ludzie jedni radzą sobie lepiej inni gorzej z wyszukiwaniem informacji, przepraszam, że jestem w tej drugiej grupie 😞 Prosząc np. żonę o zawiązanie krawatu nie oczekuje pan chyba, że da panu instrukcję obrazkową jak to zrobić, czyż nie? Rozumiem, że w biznesie gdzie liczą się pieniądze zwykła pomoc drugiemu człowieku traci wartość... Kiedy była podpisywana pierwsza umowa na internet wtedy jeszcze na opcję 10MB nie było tutaj dostępnych innych firm oferujących lepsze parametry. Na początku nie było większych problemów lecz kiedy się one pojawiły opisałem dokładnie wszystko w pomocy techniczej na waszym starym forum. Wtedy odwiedził mnie pan który stwierdził, że nie da się nic zrobić. Powiedział coś w stylu, że dopóki centrala nie zostanie rozbudowana nawet przejście na 2 razy większy transfer nic nie pomoże a z czasem będzie tylko gorzej ponieważ będzie coraz więcej klientów. Doradził zmianę dostawcy twierdząc, że z tego co wie Orange nie planuje żadnej rozbudowy/modernizacji w najbliższych latach w tym miejscu. Miał rację. Za to w między czasie konkurencja w postaci Netii położyła swoje nowe sieci a niedawno zauważyłem kolejne prace w piwnicach mojego bloku. Okazało się UPC też niedługo będzie tutaj dostępne i rzeczywiśćie wchodząc na ich stronę nie da się tego przegapić. https://glogow.upc.pl/# Z tego co mi wiadomo nikt z konkurencji nie dolicza sobie 30zł miesięcznie za utrzymanie jakiejś linii telefonicznej tak jak wy to robicie. A no tak, zapomniałem, że wy wolicie pójść na łatwiznę i przesyłać internet po przestarzałych kablach telefonicznych. Świetny sposób na okradanie ludzi tanim kosztem. Szkoda nerwów, z biurokracją szary człowiek i tak nie wygra. Wchodząc tu chciałem się tak naprawdę dowiedzieć tylko co mnie będzie więcej kosztować. Przetrwanie jeszcze jakoś do końca umowy na tym bezużytecznym łączu w oczekiwaniu na ofertę UPC czy zerwanie umowy. @Misiek62 Miło, że chociaż jedna osoba próbowała jakkolwiek mi pomóc. Nie zdziwiło mnie to nawet jakoś specjalnie, że tutaj również nie dostałem większego wsparcia od pracowników Orange. Przez telefon jak i w salonie zwodzenie i nawijanie makaronu na uszy tylko żeby jakoś zatrzymać przy sobie klienta. Jeszcze tylko usługa mobilna do rozwiązania i będe miał was z głowy. @Misiek62 Przeanalizuje pana wskazówki i zastanowię się co dalej. Serdecznie dziękuję panu za udzielone wsparcie! Okazał się być pan jedyną pomocną osobą póki co, nie licząc miłego pana technika. To narazie wszystko z mojej strony, pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy
@MichaU taki już jestem, że staram się pomóc na miarę mojej wiedzy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy
Odnośnie polityki inwestycyjnej ciężko dyskutować i jeśli uważa Pan, że nasza nie spełnia Pana oczekiwań to mi przykro. W tej chwili prowadzimy działania związane z rozbudową sieci światłowodowej a nie miedziowej tak aby na przyszłość zapewnić o wiele lepszy dostęp do usług. To co można zweryfikować to czy w Pana lokalizacji takie inwestycje są obecnie planowane.
Odnośnie poszukiwania informacji wskazałem konkretne miejsca gdzie dostanie Pan informacje których ja nie mogę podać bo nie znam Pana danych osobowych. (a które są wymagane aby konkretnie w Pana przypadku podać np. karę za wcześniejsze rozwiązanie umowy). Co więcej zagwarantowałem, że jeśli cokolwiek byłoby nie tak to osobiście dopilnuję aby sprawdzić dlaczego tak się stało. Jeśli dla Pana to chamstwo to również ciężko mi z tym dyskutować.
Po drodze odniosłem się do komentarza związane z brakiem intuicyjności portalu "na którym nic nie da się znaleźć" pokazując, że jest inaczej. Dostał Pan też do Artura konkretne linki o które Pan prosił. Pozostałe dane są dostępne dopiero wtedy jak na infolinii poda Pan dane swojej umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy
@MichaU w naszej firmie nie zwalnia się ludzi za takie sytuacje tylko na ich podstawie analizy dokładnej przypadku poprawia się procesy i procedury aby zrobić coś lepiej dlatego osobiście nie rozumiem Pana komentarza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy
Nikt nie napisał człowiekowi, że się wcześniejsze rozwiązanie umowy nie opłaca, a co do chamstwa pracowników ja bym to określił raczej innymi słowami niestety nie mogę ich napisać. Tak jak w moim przypadku dostaje się odpowiedź na reklamacje zupełnie nie związaną z treścią reklamacji i tak się spławia klienta. Kliencik może sobie pisać, dzwonić i kaskę nabijać na infolinii, aż mu się znudzi. Mnie się znudziło i też czekam na koniec umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy
jaryn napisał(-a):Nikt nie napisał człowiekowi, że się wcześniejsze rozwiązanie umowy nie opłaca, a co do chamstwa pracowników ja bym to określił raczej innymi słowami niestety nie mogę ich napisać. Tak jak w moim przypadku dostaje się odpowiedź na reklamacje zupełnie nie związaną z treścią reklamacji i tak się spławia klienta. Kliencik może sobie pisać, dzwonić i kaskę nabijać na infolinii, aż mu się znudzi. Mnie się znudziło i też czekam na koniec umowy.
@Anonimmoim skromny zdaniem sugerowałem to o czym piszesz, przecież proponowałem rozważenie napisania wypowiedzenia ze wskazaniem iż ma nastąpić z upływem okresu na który umowa została zawarta. Skoro autor tematu pyta wprost, i to nie raz, ile to będzie kosztować, podpowiedziałem sposób wyliczenia... wskazując że pewne dane powinien uzyskać kontaktując się z BOK albo salonem. Jeżeli podnosisz kwestię kosztu kontaktu z infolinią, to zauważ że w "bazie wiedzy" a i w niejednej mojej wypowiedzi jest informacja iż klient usług mobilnych (numeru komórkowego) może za pośrednictwem aplikacji "Mój Orange" przez smartfon połączyć się za darmo z Doradcą...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy
A ja napisałem w sposób najbardziej jasny, że zerwanie umowy się nie opłaca i nad czym tu się rozwodzić. Ja bym tą "bazę wiedzy" uzupełnił o metody zlewania klienta tak, żeby nic nie zdziwiło. Muszę przyznać, że mnie właśnie zdziwiło postępowanie w mojej sprawie no cóż firma się rozwija i metody też udoskonalają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy
@Anonim daj do mnie szczegóły tego przypadku szczególnie odpowiedzi nie związanej z treścią reklamacji. Dziękuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy
Remi napisał(-a):@jaryn daj do mnie szczegóły tego przypadku szczególnie odpowiedzi nie związanej z treścią reklamacji. Dziękuję.
Ja potrzebuje, żeby ktoś na porcie czyli technicy ustawili tak, żeby automat dobierał parametry strony wychodzącej w tej chwili jest to na sztywno z opóźnieniem 8ms. Może być i na sztywno, ale jeśli ustawione będzie tak, aby opóźnienie było jak najmniejsze.
Obawiam się czy jeśli znów zacznę prosić o zmiany to mi innej karty nie wlepią niż mam teraz, karta działa bardzo dobrze, a jak się przekonałem to klient może sobie pogadać i tak zrobią co będą chcieli. Żebym sobie tylko nie zaszkodził.