- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, mam problem z routerem Orange Funbox2.0, mianowicie w ciągu dnia często się rozłącza, przerwy trwają zwykle kilkadziesiąt sekund, jednak jest to bardzo uciążliwe - przerwy zdarzają się raz na parę godzin a czasem nawet kilka razy w ciągu jednej godziny. Ostatnie rozłączenie było parę minut temu. Ilość błędów poniżej. Proszę o pomoc.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@mike96 tak, ale chodzi o rozlaczanie internetu. Jesli nie ma jakis widocznych uszkodzen to skontaktuj sie z BOK w celu sprawdzenia i resetu ustawien linii. Jesli konsultant stwierdzi ze jest Ok a u Ciebie nic sie nie zmieni to prawdopodobnie Funbox do wymiany.
Edit.
To wtakim razie zglos awarie Funboxa i wymiana na nowy. W temacie ktory wspomnialem w jednej z odpowiedzi problem z rozlaczaniem ustal po wymianie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
@mike96 bardzo duzo bledow. Sprawdz stan kabli, polaczen Twojej instalacji internetowej. Skontaktuj sie z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt# niech sprawdza Ci linie, zresetuja ustawienia. Ewidentnie cos jest nie tak.
Od jak dawna sie tak dzieje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
Diagnostyka internetu, jak linia ok, to zgłosić FunBox 2.0 do wymiany, bo to on może być sprawcą błędów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
@mike96 wlasnie na forum pojawil sie temat https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Zwolnienie-neostrady-w-wyniku-awarii-Funboxa2-0/m-p/238725... powodem restartow byl Funbox 2. Wiec mozliwe ze u Ciebie jest podobnie. Jesli konsultant sprawdzi Ci linie i bedzie wszystko ok to bedziesz musial wymienic Funboxa na nowy. Zglaszasz na infolinii problem z funboxem i wymieniaja Ci na nowy w salonie Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
Funbox 2.0... szkoda, że nie wprowadzą nowego modemu dla miedzianej usługi... albo chociaż jakiś konwerter sygnału vdsl na WAN i wtedy do Funboxa 3.0...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
@mr_stahuu w miedziane łącza i dedykowane modemy nikt już nie inwestuje, pozostaje sprzęt dostępny u operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
@byczyn_86 Prędkość jako taka nie zmieniła się na gorsze (80Mbps jest w punkcie rozgałęzienia łącza w mojej miejscowości - tak zrozumiałem z rozmowy z pomocą techniczną, ale w domu prędkość ta oscyluje między 10 a 20 Mbps - tu pewnie winna jest przestarzała linia doprowadzająca internet do domu, choć pewny nie jestem).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
dodatkowo - już dwukrotnie sprawdzali linie i wszystko było ok według pomocy technicznej. Problem z rozłączaniem jednak pozostał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@mike96 tak, ale chodzi o rozlaczanie internetu. Jesli nie ma jakis widocznych uszkodzen to skontaktuj sie z BOK w celu sprawdzenia i resetu ustawien linii. Jesli konsultant stwierdzi ze jest Ok a u Ciebie nic sie nie zmieni to prawdopodobnie Funbox do wymiany.
Edit.
To wtakim razie zglos awarie Funboxa i wymiana na nowy. W temacie ktory wspomnialem w jednej z odpowiedzi problem z rozlaczaniem ustal po wymianie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
@mike96 może być jeszcze problem na centrali. Jeśli rozłączanie dalej występuje, to reklamuje dalej, ale niech sprawdzą i linię i centralę.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »