Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rozłączanie internetu

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 11
  • 0

Rozłączanie internetu

Witam, mam problem z routerem Orange Funbox2.0, mianowicie w ciągu dnia często się rozłącza, przerwy trwają zwykle kilkadziesiąt sekund, jednak jest to bardzo uciążliwe - przerwy zdarzają się raz na parę godzin a czasem nawet kilka razy w ciągu jednej godziny. Ostatnie rozłączenie było parę minut temu. Ilość błędów poniżej. Proszę o pomoc.

mike96_0-1605973969719.png

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 36, Guru *
  • 2287
  • 5245
  • 161

Rozłączanie internetu

@mike96 tak, ale chodzi o rozlaczanie internetu. Jesli nie ma jakis widocznych uszkodzen to skontaktuj sie z BOK w celu sprawdzenia i resetu ustawien linii. Jesli konsultant stwierdzi ze jest Ok a u Ciebie nic sie nie zmieni to prawdopodobnie Funbox do wymiany.

Edit. 

 

To wtakim razie zglos awarie Funboxa i wymiana na nowy. W temacie ktory wspomnialem w jednej z odpowiedzi problem z rozlaczaniem ustal po wymianie. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10

Poziom 36, Guru *
  • 2287
  • 5245
  • 161

Rozłączanie internetu

@mike96 bardzo duzo bledow. Sprawdz stan kabli, polaczen Twojej instalacji internetowej. Skontaktuj sie z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt# niech sprawdza Ci linie, zresetuja ustawienia. Ewidentnie cos jest nie tak.

Od jak dawna sie tak dzieje? 


Poziom 36, Guru *
  • 5421
  • 8788
  • 173

Rozłączanie internetu

Diagnostyka internetu, jak linia ok, to zgłosić FunBox 2.0 do wymiany, bo to on może być sprawcą błędów. 


Poziom 36, Guru *
  • 2287
  • 5245
  • 161

Rozłączanie internetu

@mike96 wlasnie na forum pojawil sie temat https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Zwolnienie-neostrady-w-wyniku-awarii-Funboxa2-0/m-p/238725... powodem restartow byl Funbox 2. Wiec mozliwe ze u Ciebie jest podobnie. Jesli konsultant sprawdzi Ci linie i bedzie wszystko ok to bedziesz musial wymienic Funboxa na nowy. Zglaszasz na infolinii problem z funboxem i wymieniaja Ci na nowy w salonie Orange 


Poziom 18, Komentator
  • 44
  • 70
  • 0

Rozłączanie internetu

Funbox 2.0... szkoda, że nie wprowadzą nowego modemu dla miedzianej usługi... albo chociaż jakiś konwerter sygnału vdsl na WAN i wtedy do Funboxa 3.0...


Poziom 36, Guru *
  • 5421
  • 8788
  • 173

Rozłączanie internetu

@mr_stahuu  w miedziane łącza i dedykowane modemy nikt już nie inwestuje, pozostaje sprzęt dostępny u operatora. 


Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 11
  • 0

Rozłączanie internetu

@byczyn_86 Prędkość jako taka nie zmieniła się na gorsze (80Mbps jest w punkcie rozgałęzienia łącza w mojej miejscowości - tak zrozumiałem z rozmowy z pomocą techniczną, ale w domu prędkość ta oscyluje między 10 a 20 Mbps - tu pewnie winna jest przestarzała linia doprowadzająca internet do domu, choć pewny nie jestem). 


Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 11
  • 0

Rozłączanie internetu

dodatkowo - już dwukrotnie sprawdzali linie i wszystko było ok według pomocy technicznej. Problem z rozłączaniem jednak pozostał


Poziom 36, Guru *
  • 2287
  • 5245
  • 161

Rozłączanie internetu

@mike96 tak, ale chodzi o rozlaczanie internetu. Jesli nie ma jakis widocznych uszkodzen to skontaktuj sie z BOK w celu sprawdzenia i resetu ustawien linii. Jesli konsultant stwierdzi ze jest Ok a u Ciebie nic sie nie zmieni to prawdopodobnie Funbox do wymiany.

Edit. 

 

To wtakim razie zglos awarie Funboxa i wymiana na nowy. W temacie ktory wspomnialem w jednej z odpowiedzi problem z rozlaczaniem ustal po wymianie. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 37, Guru **
  • 9531
  • 15187
  • 301

Rozłączanie internetu

@mike96 może być jeszcze problem na centrali. Jeśli rozłączanie dalej występuje, to reklamuje dalej, ale niech sprawdzą i linię i centralę.