Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rozłączanie internetu

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 11
  • 0

Rozłączanie internetu

Witam, mam problem z routerem Orange Funbox2.0, mianowicie w ciągu dnia często się rozłącza, przerwy trwają zwykle kilkadziesiąt sekund, jednak jest to bardzo uciążliwe - przerwy zdarzają się raz na parę godzin a czasem nawet kilka razy w ciągu jednej godziny. Ostatnie rozłączenie było parę minut temu. Ilość błędów poniżej. Proszę o pomoc.

mike96_0-1605973969719.png

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 36, Guru *
  • 2579
  • 6829
  • 189

Rozłączanie internetu

@mike96 tak, ale chodzi o rozlaczanie internetu. Jesli nie ma jakis widocznych uszkodzen to skontaktuj sie z BOK w celu sprawdzenia i resetu ustawien linii. Jesli konsultant stwierdzi ze jest Ok a u Ciebie nic sie nie zmieni to prawdopodobnie Funbox do wymiany.

Edit. 

 

To wtakim razie zglos awarie Funboxa i wymiana na nowy. W temacie ktory wspomnialem w jednej z odpowiedzi problem z rozlaczaniem ustal po wymianie. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10

Poziom 36, Guru *
  • 2579
  • 6829
  • 189

Rozłączanie internetu

@mike96 bardzo duzo bledow. Sprawdz stan kabli, polaczen Twojej instalacji internetowej. Skontaktuj sie z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt# niech sprawdza Ci linie, zresetuja ustawienia. Ewidentnie cos jest nie tak.

Od jak dawna sie tak dzieje? 

Anonim

Nie dotyczy

Rozłączanie internetu

Diagnostyka internetu, jak linia ok, to zgłosić FunBox 2.0 do wymiany, bo to on może być sprawcą błędów. 


Poziom 36, Guru *
  • 2579
  • 6829
  • 189

Rozłączanie internetu

@mike96 wlasnie na forum pojawil sie temat https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Zwolnienie-neostrady-w-wyniku-awarii-Funboxa2-0/m-p/238725... powodem restartow byl Funbox 2. Wiec mozliwe ze u Ciebie jest podobnie. Jesli konsultant sprawdzi Ci linie i bedzie wszystko ok to bedziesz musial wymienic Funboxa na nowy. Zglaszasz na infolinii problem z funboxem i wymieniaja Ci na nowy w salonie Orange 


Poziom 18, Komentator
  • 72
  • 113
  • 0

Rozłączanie internetu

Funbox 2.0... szkoda, że nie wprowadzą nowego modemu dla miedzianej usługi... albo chociaż jakiś konwerter sygnału vdsl na WAN i wtedy do Funboxa 3.0...

Anonim

Nie dotyczy

Rozłączanie internetu

@mr_stahuu  w miedziane łącza i dedykowane modemy nikt już nie inwestuje, pozostaje sprzęt dostępny u operatora. 


Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 11
  • 0

Rozłączanie internetu

@byczyn_86 Prędkość jako taka nie zmieniła się na gorsze (80Mbps jest w punkcie rozgałęzienia łącza w mojej miejscowości - tak zrozumiałem z rozmowy z pomocą techniczną, ale w domu prędkość ta oscyluje między 10 a 20 Mbps - tu pewnie winna jest przestarzała linia doprowadzająca internet do domu, choć pewny nie jestem). 


Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 11
  • 0

Rozłączanie internetu

dodatkowo - już dwukrotnie sprawdzali linie i wszystko było ok według pomocy technicznej. Problem z rozłączaniem jednak pozostał


Poziom 36, Guru *
  • 2579
  • 6829
  • 189

Rozłączanie internetu

@mike96 tak, ale chodzi o rozlaczanie internetu. Jesli nie ma jakis widocznych uszkodzen to skontaktuj sie z BOK w celu sprawdzenia i resetu ustawien linii. Jesli konsultant stwierdzi ze jest Ok a u Ciebie nic sie nie zmieni to prawdopodobnie Funbox do wymiany.

Edit. 

 

To wtakim razie zglos awarie Funboxa i wymiana na nowy. W temacie ktory wspomnialem w jednej z odpowiedzi problem z rozlaczaniem ustal po wymianie. 


Poziom 38, Guru ***
  • 14920
  • 36863
  • 572

Rozłączanie internetu

@mike96 może być jeszcze problem na centrali. Jeśli rozłączanie dalej występuje, to reklamuje dalej, ale niech sprawdzą i linię i centralę.