Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rozłączanie internetu

ROZWIĄZANE

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14248
  • 58562
  • 711

Rozłączanie internetu

@sevenkp Funbox3.0 nie ma wbudowanego modemu ADSL/VDSL Ma tylko wewnętrzny ONT i wejście WAN/LAN dla zewnętrznego ONT (konwerter dla FTTH)

Zanim wymienisz modem zgłoś to na czacie i zapytaj o dostępność sprzętu w Firmowym salonie Orange (nie w salonie partnera Orange) który jest najbliżej Ciebie. Nie pojedziesz już w ciemno i załatwisz wymianę od ręki..


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 10
  • 14
  • 1

Rozłączanie internetu

@agat13  czy technicy mogą sami zmieniać u mnie przepustowość łącza? 

 

Dziś na ich modemie miałem dalej 57mb, ale podłączyłem swój i jest 60mb i połączenia nie zrywa. Coś mi się wydaje, że to wcale nie była wina funboxa tylko właśnie tej przepustowości hmm?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14248
  • 58562
  • 711

Rozłączanie internetu

@sevenkp Z tego co mówili zaprzyjaźnieni monterzy to w dziale technicznym mają sporo profili użytkowników które można ustawić ręcznie, a nie za pomocą automatu DLM. Z tego właśnie skorzyszystali Twoi technicy. Robi się to wtedy, kiedy lekkie obniżenie prędkości gwarantuje spadek liczby błędów i lepsze działanie usługi. Lepiej mieć kilka Mb/sek mniej, a stabilniej. Łącza miedziane są nieprzewidywalne i tyle rzeczy ma wpływ na transmisję, że udzielanie porad zdalnie jest bardzo skomplikowane. Można diagnozować z głowy, czyli z niczego, a i tak nic nie zastąpi montera i pomiarów w terenie