- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, ostatnio mam problem z internetem do 20 Mb/s. Otóż zaczął on rozłączać (gubi synchronizację). Parametry łącza:
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Popatrz na ten temat: https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/Czy-wymiana-FunBox-2-0-na-inny-router-pomo%C5%BCe-w-stabi...
Zgłoś do do BOK jako reklamację, niech sprawdzą linię zdalnie i wykasują błędy. Jeżeli zgłoszenie będzie zasadne, to powinien przyjechać również technik.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Popatrz na ten temat: https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/Czy-wymiana-FunBox-2-0-na-inny-router-pomo%C5%BCe-w-stabi...
Zgłoś do do BOK jako reklamację, niech sprawdzą linię zdalnie i wykasują błędy. Jeżeli zgłoszenie będzie zasadne, to powinien przyjechać również technik.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu co kilka godzin
Na początek zobacz czy któryś przewód gdzieś się nie wyleciał.Następnie sprawdź przewody w gniazdku jeżeli wszystko jest ok to zgłaszaj do BOK bo może to być uszkodzenie na linii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu co kilka godzin
Aplikacja Mój Funbox, test łącza, wymuszony restart w późnych godzinach nocnych i po kontroli kabli, jak napisał @karol55 , dopiero zgłoszenie do BOK. Warto sobie zrobić screeny z testu łącza....