Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak internetu na Funbox 2.0


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Brak internetu na Funbox 2.0

Temat przeniesiony z Modemy i routery do odpowiedniej kategorii + dodano etykiety + doprecyzowano temat - moderator Bartłomiej

 

Posiadam Funbox 2.0. Od 17.10.2019 brak połączenia z siecią Orange. Na  Funbox świeci się tylko dioda od zasilania i Wi-Fi. Usterka pojawiła się po tym jak serwis zmieniał coś przy kablach na słupach. Usterkę zglaszalam 3 razy. Za 4 razem wymieniono mi Funbox na nowy. Po podłączeniu nic się nie zmieniło. Nie mogę się zalogować do systemu bo wyskakuje informacja, że brak połączenia z siecią i mam sprawdzić kable. Jedyny telefon z Orange jaki otrzymałam to z ANKIETA. Z całym szacunkiem ale płacę duże pieniądze za usługi Orange ( Orange Love ) a nie jestem w stanie doprosic się o pomoc. Jedyne co mi zostaje to zgłosić reklamację albo zerwać umowę. 

3 ODPOW. 3
Anonim

Nie dotyczy

Brak internetu na Funbox 2.0

@katarzyna20041  wypada zgłosić usterkę na linii, kontakt z Orange masz tu 😉


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 12
  • 0

Brak internetu na Funbox 2.0

Koniecznie musisz zglaszac usterke i reklamowac, Jezeli usterka nie bedzie naprawiona masz prawo do zwrotu pieniedzy i rozwiazanie umowy. Jezeli nie pali Ci sie nic oprocz zasilania i ikonek sieci lub wifi to wina jest po stronie operatora - czyli Orange. Jezeli masz mozliwosc mozesz sprawdzic(albo poprosic znajomego/sasiada) czy jest w ogole napiecie w linii -okolo 5 Volt. Jezeli nie ma to ewidentne zerwanie przewodu. Pytanie tylko, czy to na slupie, czy u Ciebie w domku, Pozdrawiam 🙂


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19469
  • 56355
  • 765

Brak internetu na Funbox 2.0

Zadzwoń do BOK Orange i poproś o sprawdzenie zdalne linii. Mają taką możliwość i powinni być w stanie wykryć uszkodzenie. Przy prawidłowo działającej linii, konsultant powinien zobaczyć synchronizację oraz połączenie z routerem.

Po wykryciu uszkodzenia zgłoś jako reklamację konsultantowi.