- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu na Funbox 2.0
Temat przeniesiony z Modemy i routery do odpowiedniej kategorii + dodano etykiety + doprecyzowano temat - moderator Bartłomiej
Posiadam Funbox 2.0. Od 17.10.2019 brak połączenia z siecią Orange. Na Funbox świeci się tylko dioda od zasilania i Wi-Fi. Usterka pojawiła się po tym jak serwis zmieniał coś przy kablach na słupach. Usterkę zglaszalam 3 razy. Za 4 razem wymieniono mi Funbox na nowy. Po podłączeniu nic się nie zmieniło. Nie mogę się zalogować do systemu bo wyskakuje informacja, że brak połączenia z siecią i mam sprawdzić kable. Jedyny telefon z Orange jaki otrzymałam to z ANKIETA. Z całym szacunkiem ale płacę duże pieniądze za usługi Orange ( Orange Love ) a nie jestem w stanie doprosic się o pomoc. Jedyne co mi zostaje to zgłosić reklamację albo zerwać umowę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu na Funbox 2.0
@katarzyna20041 wypada zgłosić usterkę na linii, kontakt z Orange masz tu 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu na Funbox 2.0
Koniecznie musisz zglaszac usterke i reklamowac, Jezeli usterka nie bedzie naprawiona masz prawo do zwrotu pieniedzy i rozwiazanie umowy. Jezeli nie pali Ci sie nic oprocz zasilania i ikonek sieci lub wifi to wina jest po stronie operatora - czyli Orange. Jezeli masz mozliwosc mozesz sprawdzic(albo poprosic znajomego/sasiada) czy jest w ogole napiecie w linii -okolo 5 Volt. Jezeli nie ma to ewidentne zerwanie przewodu. Pytanie tylko, czy to na slupie, czy u Ciebie w domku, Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu na Funbox 2.0
Zadzwoń do BOK Orange i poproś o sprawdzenie zdalne linii. Mają taką możliwość i powinni być w stanie wykryć uszkodzenie. Przy prawidłowo działającej linii, konsultant powinien zobaczyć synchronizację oraz połączenie z routerem.
Po wykryciu uszkodzenia zgłoś jako reklamację konsultantowi.