- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja w procesie pozyskania ONT
Hello
Mam pytanie odnośnie określenia terminu trybu reklamacji w procesie pozyskania ONT?
Dokładnie na co była zgłaszana reklamacja? Udało się komuś jeszcze w ten sposób uzyskać podpięcie zewnętrznego ONT?
Dodam że mam od jakiegoś czasu zaświecona czerwona diodę od światłowodu (ale połączenie jest stabilne) ale poziom sygnału odbierającego jest na poziomie -29, względem 0,4 wysyłanego.
Sugeruje to jakieś minimalne uszkodzenie światłowodu lub może jego zagięcie, o ile taki stan pośredni jest możliwy....
Mam też podobna sytuacje z bliskim końcem umowy...
Dzięki za pomoc.
________________
* Wydzielono z tematu Przedłużanie umowy a ONT. – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja w procesie pozyskania ONT
@dexdef od pewnego czasu uzyskanie zewnętrznego ONT do istniejących umów stało się bardzo trudne, żeby nie powiedzieć niemożliwe, ponoć dają tylko do nowych umów ale nie zaszkodzi spróbować o niego "zawalczyć"(podając jako potrzebę zmianę lokalizacji ustawienia modemu lub (i) potrzebę zastosowania bardziej profesjonalnego routera potrzebnego do pracy - nikt z pomarańczy tego fizycznie nie będzie weryfikował u Ciebie). Co do czerwonej diody to sugeruje ona uszkodzenie na linii, proponuję zrobić zgłoszenie na infolinii przez czat.
PS.
Czy można uzyskać ONT w trybie reklamacyjnym, nie wiem i również nie bardzo wiem na co miałaby być to reklamacja 🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja w procesie pozyskania ONT
@dexdef uzyskanie ONT dla istniejącej usługi mozliwe jest tylko trybem reklamacyjnym. Zgłaszasz chęć zmiany miejsca usytuowania modemu i fakt wykonania tego po kablu eth . Umawiasz wizytę technika i reszta w Twoich rękach. Wizyta to jest kwestia wolnych terminów techników, ale to trwa 2 -3 dni.
Jedności mogę doradzić do zgłoszenia, to w Twoim przypadku 100% uszkodzenie, bo masz za mały poziom mocy optycznej. Powinien być max -27dBm, a jest -29. To powód do wizyty technika, więc powód reklamacji już masz pewny...
Negocjuje od razu OMT i już po kłopocie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja w procesie pozyskania ONT
@dexdef w trybie reklamacji nie uzyskasz ONT, można zgłoszenie zrobić że nie masz dostępu do usług, ale to muszą być sensowne wymagania, bo tak normalnie FunBox spełnia oczekiwania większości, sporo zleceń to kaprysy klientów 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja w procesie pozyskania ONT
@dexdef poczytaj z pierwszej ręki
https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/Przed%C5%82u%C5%BCanie-umowy-a-ONT/td-p/331141/page/2
Oczywiście na normalne zlecenie nie dostaniesz, bo jak pisano są tylko dla nowych instalacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja w procesie pozyskania ONT
Hej @agat13
Dzięki za info. Rozumiem ze ta reklamacje inicjuje się z konsultantem bo nie widziałem takiej opcji na stronie Orange po zalogowaniu się na swoje konto?
A to czy technik posiada ze sobą ONT wynika raczej z tego że jest na to przygotowany? Czyli bardziej trzeba przekonać konsultanta ? Zastawiam się kto tu taj jest bardziej 'decydujący' i jak na przykład nie uda się z konsultantem tego ustalić to jakie szanse że technik ma ze sobą ONT etc....
Ja przy montażu trafiłem na technika z dosyć kiepską wiertarką a raczej wiertłami i jakby nie moje to by się montaż nie udał. Wiertła mocno zużyte, więc jak oni tak jeżdżą przygotowani:)...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja w procesie pozyskania ONT
@dexdef technik pobiera sprzęt z magazynu i jak nie ma zlecenia na ONT, to go nie będzie miał, to trzeba dogadać z konsultantem 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja w procesie pozyskania ONT
@dexdef technicy jadąc na reklamacje zawsze mają ONT w samochodzie. To element wyposażenia tak jak modemy, dekodery czy SWB
Z narzędziami bywa różnie, jak i z umiejętnościami i wiedzą
Jeśli technik uzna takie rozwiązanie za skuteczne w tej reklamacji to może je wykonać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja w procesie pozyskania ONT
@dexdef technik sam z siebie nie zadecyduje o wymianie na ONT bo musi mieć na to zlecenie a terminal musi być aktywowany przez pracownika Orange. 29 dBm to na granicy czułości. Masz gdzieś zagięty światłowód. Monter to określi czy u Ciebie w domu czy na linii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja w procesie pozyskania ONT
Jedyna możliwość uzyskania ONT - to bycie nowym klientem i nie podpisanie papierów dopóki monter nie zjawi się z ONT. Jak jesteś starym klientem i nagle naszło Cię na własny router z ONTem to nie ma szans.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »