- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja na Orange
Witam serdecznie.
Od jakiś 2 tygodni nie mamy internetu pod jednym z adresów proszę sobie wyobrazić iż mam kilka usług wykupionych w Orange i pod jednym z adresów nie było światłowodu.
Zaproponowali mi go i czekałem na instalatora 3 tygodnie wreszcie Pan przyjechał, ale nie na instalację tylko sprawdzić możliwość instalacji w bloku i stwierdził żeby podłączyć musi mieć zgodę zarządcy bloku.
Tu pierwsze kłamstwo ponieważ dowiedziałem się iż Orange ma umowę z zarządca bloku i kosztorys jak mają podłączać światłowód i że mogą i oczywiście facet pojechał sobie.
Moje kolejne zgłoszenie Pani na infolinii oczywiście udając niewiedzę jak zwykle zapewniał mnie że wyślę kolejną ekipę, ok zgodziłem się po czekaniu kolejnych kilku dni zrobił się już miesiąc przyjeżdża inna ekipa i co stwierdza to samo ze się nie da że trzeba wiercić itd. i odjeżdżają.
Naraz po dniu czy dwóch nie działa telefon stacjonarny i internet - przyczyna ? Pan instalator zgłosił podłączenie światłowodu lecz żadnych urządzeń ani kabli nie położył, puścili niby światłowód lecz nic nie działa.
Kłamstwa kolejne, najpierw że ja nie wyraziłem zgody na podłączenie, a oni i tak to zrobili bez umowy, bez podpisywania czegokolwiek, bez urządzeń bez kabli.
Moich kilka reklamacji nic nie dało co chwile pracownicy Orange kłamią przyjmują reklamację i nic nie robią mija już następne 2 tygodnie bez internetu i telefonu, nikt nie przyjeżdża nic nie robią tylko mam numer zgłoszenia i durne sms że to potrwa że przedłużają awarię itd.
Tam ****** ****** ****** ręce opadają już mniej więcej cała procedura trwa 2 miesiące, oczywiście będę zmuszony zrezygnować z usług które nie dostarczają i obsmarować firmę orange na wszystkich portalach nie tylko tu, bo tu to mnie pewnie usuną za te niezajeżdżanie na was.
Ja na swoim światłowodzie walczyłem aż dwa lata zanim mam usługę jaką zamówiłem przy następnym adresie nie mam zamiaru tyle się prosić.
Mam nadzieję iż ktoś z obsługi Orange to czyta i ukarzcie winnych chociaż to mnie straszono ze zapłacę za reklamację jak to z mojej winy, jesteście żałośni narąbaliście szkód nie wywiązujecie się z umów, kłamiecie, mataczycie, nie dostarczacie usług i jeszcze straszycie, to jest poniżej jakichkolwiek zachować tak robią tylko przestępcy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja na Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja na Orange
Opinia publiczna nie powinna wiedzieć jak zgłaszałem na BOK wielokrotnie i jestem olewany nic nie robią ?
To ile reklamacji trzeba złożyć żeby ktoś problem rozwiązał ? i ile miesięcy trzeba czekać ?
Boicie się takich sytuacji, robicie gnój, jesteście nieuczciwi to bierzcie za to odpowiedzialność.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja na Orange
Poza tym usługi stacjonarne nie są w Polsce usługami powszechnymi. Operator nie ma obowiązku ich podłączenia. Jeśli zaś masz usługę i ona nie działa i nie masz gwarancji czasu naprawy, to przysługuje Ci tylko odszkodowanie i bonifikata (określone w regulaminie).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja na Orange
Pięknie czyli jak mam umowę i to z winy pracowników nie działa to tylko mam się prosić i pisać pisma żebym nie płacił za to co mi niedostarczani, a ja mam w ****** niepłacenie ja chciałem usługę a jej nie mam z winy Orange i to nie pierwsza taka sytuacja i co z tego ze reklamuję jak nie ma reakcji ani naprawy to pytam ile reklamacji trzeba złożyć i ile czasu czekać chyba na forum na takie pytania można odpowiedzieć i nie godzą w regulamin prawda, lecz Pan nie chce odpowiedzieć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja na Orange
Poza tym rzucanie oskarżeń bez dowodów że ktoś celowo uszkadza internet jest dla mnie osobiście na wyrost. Informacja o ewentualnej opłacie za niezasadne wezwanie techników jest tylko przypomnieniem zapisów, na które zgodziłeś się dobrowolnie podpisując umowę z Orange. Czasem zdarzają się sytuacje kiedy przyczyna leży poza Orange (np. błędna konfiguracja sprzętu własnego) i tylko w takich sytuacjach opłata jest naliczana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja na Orange
Ja wszystko rozumiem jestem informatykiem od wielu lat tylko czy ktoś może mnie nie odsyłać do BOK Orange bo to nic nie daje i czy ktokolwiek na tym forum jest w stanie odpowiedzieć mi na dwa pytania ?
1. Ile razy trzeba zgłaszać jedną reklamację ?
2. Ile trzeba czekać na ich reakcję ?
Jeżeli chodzi o dowody nie ma problemu mam wszystko udokumentowane, a każdy kto do mnie dzwoni nawet pracownicy Orange są nagrywani, a tak że mam od nich sms lecz chyba z wiadomych przyczyn nie będę na razie tego publikował, ale niedługo tak.
Proszę mi odpowiedzieć na pytania jeśli ktoś może lub chce, wątek sprowokowałem dlatego iż Orange nie bierze żadnej odpowiedzialności za swoje czyny i mają klientów gdzieś to niech klienci wiedzą jak traktują innych klientów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja na Orange
Każda reklamacja powinna być zgłoszona raz. Jej zgłoszenie nie oznacza faktu, że będzie rozpatrzone na naszą korzyść. W odpowiedzi na reklamację masz też informacje gdzie możesz dalej dochodzić swoich roszczeń (np postępowania polubowne). Orange ma też ścieżkę odwołania ale bez istotnych nowych informacji może być taka sama odpowiedź. Po każdej reklamacji rozpatrzonej negatywnie dostajesz pismo z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Warto to uważnie przeczytać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja na Orange
Czytam Twój wpis i odnoszę wrażenie, że chyba mamy wykupione usługi w dwóch różnych firmach... w moim Orange moje zgłoszenie reklamacyjne zostało przeprocedowane i uznane jako zasadne (reklamacja została uznana) w ciągu kilkunastu godzin od zgłoszenia telefonicznego. Odpowiedź dostałem na maila, sprawa rozwiązana. Z resztą wszystkie moje kontakty telefoniczne z tym "moim" Orange zawsze były utrzymane w duchu "in plus" i "pro customer" ... Nie wydaje mi się, aby ta sama firma stosowała różne standardy obsługi klienta...
Nie mniej jednak tak jak @Piotrekk85 napisał - forum nie służy do składania reklamacji, a niestety @rzemien z Twoich postów nie wynika nic konstruktywnego. Tryb reklamacyjny masz opisany w umowie oraz :
https://www.orange.pl/omnibook/reklamacje#
Jeśli faktycznie złożyłeś reklamację w Orange i otrzymałeś odpowiedź to masz w niej również opisaną podstawę prawną oraz dalszy tryb postępowania wynikający z przepisów prawa (w stopce odpowiedzi).
A jak już jesteśmy przy prawie - zdajesz sobie sprawę, że nagrywanie rozmów bez powiadomienia drugiej osoby o tym fakcie i bez uzyskania jej zgody może być rozpatrywane pod kątem naruszenia dóbr osobistych określonych w art. 23 k.c., a ewentualne jej wykorzystanie może również naruszać przepisy RODO?
Oczywiście nikt nie broni Tobie żalenia się na tą czy tamta firmę, ale Forum Orange to nie Facebook.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja na Orange
Zawsze informuję rozmówcę o nagrywaniu a druga sprawa nagrywam własne bezpieczeństwo w tym przypadku bezpieczeństwo interesów.
Ok rozumiem i znam te wszystkie procedury i przepisy tylko nie rozumiem jednego ze firma orange może niedostarczań usługi kłamać i oszukiwać i nie należy mi się rezygnacja z usługi tylko dopiero po 30 dniach jak niedostarczaną usługę tak jest w tym przypadku, bo na innym adresie mam usługę Fiber biznes pakiet i to inna kwestia, ale tu chodzi o przejście z analogu na światłowód na osobę fizyczną i bez jakiejkolwiek umowy narobili bigosu że nie działają dwie usługi telefon i internet.
Rozumiem zamykam temat bo forum służy do tego jakie orange jest fantastyczne a nie jakie złe.
Przeniosę się na inne fora i wystawię im opinię adekwatną do sytuacji i jak się to zakończy opublikuję wszystko to jak traktują klientów za prawdę wątpię żebym poniósł odpowiedzialność karną, ale niech opinia publiczna wie jak traktują klientów.
Sam świadczę usługi instalacyjne i nie piszcie bzdur że orange tak pięknie wszystko załatwia bo to nieprawda, znam dziesiątki przypadków u mnie w powiecie jak ta firma działa jak nie świadczą usług, lub świadczą je źle, kłamią i oszukują.
Pozdrawiam i dziękuję za wypowiedzi po mimo że były skierowane tylko negatywnie do mojej osoby, nie mam urazy.
Życzę wszystkim sukcesów i idealnych usług.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »