@agat13 właśnie cały czas o tym piszę w kwestii konkurencji....walczę ale jak polegnę to poproszę te paczki 😄 😄 😄
@Anonim mam rodzinę za Cisiem kawałek, Desno, budują tam drogę szybkiego ruchu 😁 Okolica ładnie się tam rozrasta i może coś tam zaczną myśleć nad FTTH w niedalekiej przyszłości, na razie mają Neostradę do 10Mb/s i LTE. A druga w miejscowości/wsi Olesin pod Mińskiem.
@-brtk- tak wiem - chcą mi tą drogą po głowie przejechać. jak również po lasach i ponownie podzielić gminę bo jedną autostradą gmina jest podzielona. Póki co walczymy żeby poszli śladem drogi 50 - tak jak było planowane. na lepsze ta droga tu nie zmieni. co najwyżej utrudni wszystkim normalne życie. właśnie jestem w korytarzu tej drogi....
hmmmmm.
Jeśli nie ogarniają i dwa razy wysyłają dokładnie tego samego smsa to czy nie za wiele wymagam czyli nieprzerywanego neta???
zobaczymy na jak długo usługa została zreperowana.
______________
*Usunięto numer zgłoszenia z obrazka - moderator Wojciech.
długo się nie nacieszyłam zreperowaną usługą: 12.25 na 2 minuty nastąpiło przerwanie - jakaś zmiana jest: z 1 minuty przeszło na 2 bez neta...nie wiem czy do końca o taką naprawę mi chodziło...
screen po rozłączeniu. nagrałam też filmik z miganiem lampki ale tu nie można wstawić 😕
@AnonimI znów linia stabilna (bez błędów), ale sesji brak...I znów sugeruję wymianę portu 🙂
@agat13 i teraz uważaj: jestem po rozmowie z technikiem z infolinii:
1. to był podobno standardowy restart modemu odbywający się co 22 godziny.
2. port miałam wymieniony wczoraj
3. technik nie wie jak wygląda restart modemu.
Nie zgłosiłam tym razem usterki tylko poczekam czy faktycznie powtórzy się to tylko za 22 godziny a nie wcześniej.
@AnonimRestarty odbywają się teraz co 10-11 dni, a nie co 24h. (przynajmniej w 99,9%, bo spotkałem sie z przypadkiem nie akceptowania przez port właśnie tych dłuższych restartów)
W wymianę portu z tymi samymi objawami trudno uwierzyć...
Ad3 to nie rozumiem 🙂
1. twierdził, że co 22 godziny - i jak mam z nim polemizować?
2. nie jestem w stanie zweryfikować czy mówił prawdę...
3. zapytałam jak wygląda restart skoro stwierdził, że dzisiejsze rozłączenie to był ten "planowy" restart.
nie mam już pomysłu co robić dalej jeśli dalej problem będzie się powtarzał 😕
Nie wiadomo czy wszędzie jest co około 11 dni. Ale faktycznie może to być reset sesji. Błędów nie przybywa, jeszcze możesz za parę dni poprosić o reset DLM, by odzyskać pełną prędkość łącza.