- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przerwy w dostępie do internetu - utrata synchronizacji DSL
@gl0ver no to super... Obcięto Ci połowę netu, za to nie masz błędów... Zamienił stryjek.....
Podpowiem: gdyby Ci obcięli do 3Mb/ sek miałbyś 0 błędów i zero netu, ale chyba nie o to chodzi...
Reklamuj jeszcze raz, załączając stary screen. Musi być minimum to co było z tym samym SNR!!! I bez błędów. A monter ma się pojawić u Ciebie w domu. To żadna naprawa nie była........
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzisiaj kolejny technik zajął się moim zgłoszeniem. Tym razem robotę wykonał porządnie. Sprawdził jakość linii w moim domu następnie sprawdził parametry w pobliskiej skrzynce.
W mojej linii są dwa przewody zapasowe i to na nie przełączył połączenie, mówił że coś nie tak było z tymi obecnie używanymi. Dodatkowo w mojej architekturze sieci są niewykorzystane dwa gniazda w domu. One również mogły powodować zakłócenia dlatego technik zdecydował się je odłączyć.
Obecnie parametry prezentują się obiecująco:
Dziękuję wszystkim za pomoc oraz sugestie. Mam nadzieję, że post będzie pomocny dla innych poszukujących.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przerwy w dostępie do internetu - utrata synchronizacji DSL
@gl0verOd zawsze wiadomo, że wizyta monterska jest podstawą naprawy. Nie wierzę w te zdalne naprawy. To przeważnie restarty portu, a tu masz dowód, że i nawet w domu można coś poprawić...tak jak sugerowaliśmy...
Teraz masz usługę zapiętą na maxa i zero błędów-tak powinno być. Obserwuj dalej i jakby co, zgłaszaj..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przerwy w dostępie do internetu - utrata synchronizacji DSL
@gl0ver fajnie, że technik podszedł do tematu porządnie i poprawił parametry.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przerwy w dostępie do internetu - utrata synchronizacji DSL
@gl0ver Winowajcą okazał się sam klient 😀
Ile to razy gość dzwonił na centralę że mu coś w telefonie trzeszczy a jak poszliśmy do domu to 3 równoległe telefony odkryliśmy. Jeden kabel idący gdzieś na strych robił całe zamieszanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przerwy w dostępie do internetu - utrata synchronizacji DSL
@marderTu się nie zgodzę, bo czasem klient jest atechniczny. Winowajcą był pierwszy monter, który nie podszedł rzetelnie do rzeczy. Drugi potrafił?? To na monterze ciąży odpowiedzialność za prawidłowe działanie usługi na sieci i ewentualnie wyłapanie błędów w sieci wewnętrznej klienta. Od tego jest Technikiem...Ten potrafił zmienić pary na kablu poza domem i odłączyć niepotrzebne kable...z powodzeniem dla działania usługi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przerwy w dostępie do internetu - utrata synchronizacji DSL
Jak miał dodatkowe gniazdka podłączone które mogły wprowadzać zakłócenia to już nie wina montera. Takie rzeczy prawie zawsze ludzie robili na własną rękę ponieważ oficjalnie trzeba za to zapłacić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przerwy w dostępie do internetu - utrata synchronizacji DSL
@marderOczywiście, że wina nie...tak jak i kiepska jakość kabli w sieci...ale jego zadanie, aby zweryfikować i usunąć/powiadomić klienta o tym. Nie pojawiając sie w lokalu (tak jak pierwszy monter) niewiele zdziała 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przerwy w dostępie do internetu - utrata synchronizacji DSL
Najpierw pewnie tylko Dyspozytor zrobił zdalnie reset i tyle. Liczyli że pomoże.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »