Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedłużenie umowy

ROZWIĄZANE

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2112
  • 5954
  • 197

Przedłużenie umowy

Autor wątku powinien, udać do Salonu i podpisać umowę na rozbundlowanie usługi czyli na neostradę, konsultant jak wykona w odpowiednim systemie to nowa umowa wejdzie w życie od nowego okresu rozliczeniowego, ważne aby to był salon własny nie agencyjny. Reklamacją też powinien to załatwić domagając się rozbundlowania. Kary nie będzie za zerwanie umowy ponieważ nastąpiło APU i w takim przypadku kary nie naliczają się.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 9
  • 0

Przedłużenie umowy

Uff ! Udało się , pomogła dopiero druga reklamacja i prośba o ponowne odsłuchanie rozmowy z konsultantem , usługa Orange Love została zdjęta i przedłużona jest tylko sama Neostrada .Więc nieprawdą jest że musiałem iść do salonu żeby to załatwić.Okazało się że w Orange jest straszny bałagan i pracują tam niekompetentne osoby .Teraz złożyłem reklamację na fakturę , bo mędrcy z orange zdjęli mi usługę tv , nc + i telefon komórkowy ale zapomnieli ale naliczyli mi to wszystko na fakturze !!!! Nikomu nie polecam tej firmy ,niestety mieszkam w takim miejscu że tylko od nich mogę mieć internet po kablu (ale już nie długo to się zmieni ) 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19613
  • 56811
  • 771

Przedłużenie umowy

@gierkowicz dobrze, że udało się załatwić sprawę. Szkoda tylko, że kolejnymi reklamacjami, co zajmuje sporo czasu i nerwów oraz masz zamrożone środki. Po rozpatrzeniu reklamacji powinny zostać przesunięte na poczet kolejnych faktur.