Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedłużenie umowy

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 9
  • 0

Przedłużenie umowy

Witam!

W dniu 7 kwietnia przedłużałem umowę , która była ważna do 11 kwietnia. Zrobiłem to na stronie  na moim koncie i zamówiłem rozmowę. Konsultantka do mnie oddzwoniła.Po wysłuchaniu przeze mnie oferty przedłużeniowej, powiedziałem że rezygnuję z pakietu Orange Love i przedłużam umowę tylko na internet stacjonarny. Następnie konsultantka poprosiła mnie o dane (adres ,Pesel ,telefon kontaktowy ,e-mail), następnie przez kilka minut czytała mi zgody wymagane do zawarcia umowy, uzyskania rabatów itp. Kiedy już wszystko potwierdziłem konsultantka powiedziała że mam czekać na kuriera który dostarczy umowę do podpisu. Odesłałem dekoder wraz z kartą i czekałem na kuriera. Po tygodniu, kiedy kurier nie przyjeżdżał, zapytałem poprzez chatbox dlaczego tak się dzieje. Dowiedziałem (ku mojemu zdziwieniu) że wcale nie przedłużałem umowy !!! Złożyłem reklamację na odsłuchanie rozmowy z 7 kwietnia, myśląc że to po prostu jakiś błąd systemu czy coś w tym stylu.Dzisiaj dostałem listowną odpowiedź, że reklamacja nie została uznana, bo ja nie składałem chęci przedłużenia umowy !!! Na stronie widzę już że "stara" umowa już jest przedłużona automatycznie do 11 października i są naliczane opłaty.Nie wiem ale wydaje mi się że skoro rozmowy są nagrywane to, przecież łatwo ustalić o czym rozmawiałem z konsultantką ??? 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 21, Pasjonat
  • 256
  • 693
  • 9

Przedłużenie umowy

W FAQ na Orange.pl można znaleźć informację, że: 

 

Jeśli chcesz nadal korzystać z wybranych usług z pakietu, przedłuż umowę na jedną z nich. Możesz podpisać aneks do umowy Love na jedną wybraną usługę:

  • telefon komórkowy lub

  • Internet domowy/ Internet domowy z telewizją

Po podpisaniu aneksu pozostała część pakietu zostanie wyłączona po wejściu w życie warunków aneksu.

 

Czyli spokojnie po przedłużeniu umowy na sam internet (bez wypowiadania pakietu Love) powinny być wyłączone wszystkie inne usługi. 

 

Podejrzewam, że coś się musiało podziać po drodze, umowa nie przeszła, ostatnio było bardzo dużo błędów na serwerach Orange - z tego mogło to wynikać. Poleciłabym ponowny kontakt i reklamację - przez infolinię tekstową na Mój Orange lub telefoniczną, tylko proszę pamiętać o opłatach:

W większości aktualnych abonamentów, opłata wynosi 0,29 zł za minutę

W ofercie na kartę to 0,29 zł za minutę, ale nie więcej niż 1,50 zł.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

22 ODPOW. 22

Poziom 37, Guru **
  • 10179
  • 17150
  • 341

Przedłużenie umowy

@gierkowicz z Twojego opisu wynika, że przedłużenie umowy nie mogło się odbyć, ponieważ nie prawidłowo chciałeś ją przedłużyć. 

 

Zakładam, że internet stacjonarny jest w pakiecie OL, wiec żeby przedłużyć na sam internet, należy najpierw zakończyć obecną umowę OL, a następnie przedłużyć na sam internet stacjonarny.

 

Dlatego przedłużenie jest nieskuteczne, a ponieważ nie było konkretnej decyzji na pakiet OL, umowa została przedłużona z automatu na pół roku, ale dopiero po wypowiedzeniu umowy na cały pakiet OL.

 

Wypowiedzenia umowy OL nie można wykonać telefonicznie. Należy to zrobić w salonie i najlepiej w salonie przedłużyć umowę tylko na sam internet.


Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 9
  • 0

Przedłużenie umowy

No przecież to konsultantka mnie prowadziła przez cały proces przedłużenia. Przedłużałem przez stronę do momentu gdy pojawił się napis "zamów rozmowę " i tak uczyniłem. Konsultant Jan mnie pytała z czego rezygnuję , co zostawiam, kazała odesłać dekoder , zostawić router. Więc wina wg mnie na pewno nie leży po mojej stronie? 


Poziom 37, Guru **
  • 10179
  • 17150
  • 341

Przedłużenie umowy

@gierkowicz tu masz rację, konsultant nieprawidłowo poprowadził przedłużenie umowy. Niestety konsekwencje błędnych decyzji konsultanta ponosi użytkownik, a tak nie powinno być. Trudno teraz to będzie odkręcić. Przedłużenie umowy już poszło z automatu.

 

Prawidłowo powinno być rozwiązanie umowy, a następnie podpisanie tylko na tą usługę, która jest potrzebna. Nie wiem, czemu konsultant tak zadecydował. Jeżeli byłby przedłużany cały pakiet OL, to wtedy przeszło by prawidłowo. Teraz już zostaje składanie reklamacji i udowadnianie, że zostałeś wprowadzony w błąd.


Poziom 21, Pasjonat
  • 256
  • 693
  • 9

Przedłużenie umowy

W FAQ na Orange.pl można znaleźć informację, że: 

 

Jeśli chcesz nadal korzystać z wybranych usług z pakietu, przedłuż umowę na jedną z nich. Możesz podpisać aneks do umowy Love na jedną wybraną usługę:

  • telefon komórkowy lub

  • Internet domowy/ Internet domowy z telewizją

Po podpisaniu aneksu pozostała część pakietu zostanie wyłączona po wejściu w życie warunków aneksu.

 

Czyli spokojnie po przedłużeniu umowy na sam internet (bez wypowiadania pakietu Love) powinny być wyłączone wszystkie inne usługi. 

 

Podejrzewam, że coś się musiało podziać po drodze, umowa nie przeszła, ostatnio było bardzo dużo błędów na serwerach Orange - z tego mogło to wynikać. Poleciłabym ponowny kontakt i reklamację - przez infolinię tekstową na Mój Orange lub telefoniczną, tylko proszę pamiętać o opłatach:

W większości aktualnych abonamentów, opłata wynosi 0,29 zł za minutę

W ofercie na kartę to 0,29 zł za minutę, ale nie więcej niż 1,50 zł.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 9
  • 0

Przedłużenie umowy

Tak też uczyniłem, złożyłem ponownie reklamacje. Sęk w tym że Orange twierdzi że ja nie przedłożyłem umowy tylko wysłuchałem oferty. Nie wiem wydaje mi się że wina leży po stronie konsultant kiedy z którą rozmawiałem, to ona chyba coś zawaliła. Po to są chyba nagrywane rozmowy  i gdyby ją od słuchali mieli by czarno na białym że umowę przedłużałem!!! 


Poziom 37, Guru **
  • 10179
  • 17150
  • 341

Przedłużenie umowy

@gierkowicz tylko, że w takiej formie jak twierdzisz, że umowa jest przedłużona, nie da się wprowadzić. Zostanie z automatu odrzucona, bo jest nieprawidłowo wprowadzone przedłużenie. Najpierw trzeba rozdzielić usługi w OL, a następnie przedłużać wybraną usługę.

 

Takiej możliwości na infolinii nie ma, tylko da się wykonać w salonie Orange. Na infolinii da się przedłużyć cały pakiet OL, a nie tylko jedną z usług. Tu możesz składać reklamacje za nieprawidłowe udzielenie informacji z naciskiem na odsłuchanie rozmowy z danego dnia.


Poziom 17, Komentator
  • 35
  • 37
  • 0

Przedłużenie umowy

cholernie Ci zazdroszczę tego, że nie udało Ci się przedłużyć umowy... ja na nieszczęście przedłużyłem umowę i od czasu nowej umowy internet praktycznie w ogóle nie działa, utraty pakietów +/- 50% większość dnia, prędkość nie jest taka jak na umowie(mam na umowie od 10 do 20 mb/s) a prędkość z jaką się spotykam przez większość dnia to 2-4 mb/s 

 

nie popełniaj tego błędu i uciekaj z tej najgorszej sieci


Poziom 37, Guru **
  • 10179
  • 17150
  • 341

Przedłużenie umowy

@Woiitek umowa u @gierkowicz została przedłużona z automatu na kolejne 6 m-cy, bo konsultant nieprawidłowo poprowadził sprawę. Poza tym u Ciebie najprawdopodobniej jest problem z centralą, gdzie Orange nie może sobie poradzić, a nie wszystkich musi być lub jest taka sytuacja.


Poziom 21, Pasjonat
  • 642
  • 870
  • 9

Przedłużenie umowy


@ketrasaArturnapisał(-a)

@gierkowicz tylko, że w takiej formie jak twierdzisz, że umowa jest przedłużona, nie da się wprowadzić. Zostanie z automatu odrzucona, bo jest nieprawidłowo wprowadzone przedłużenie. Najpierw trzeba rozdzielić usługi w OL, a następnie przedłużać wybraną usługę.

 

Takiej możliwości na infolinii nie ma, tylko da się wykonać w salonie Orange. Na infolinii da się przedłużyć cały pakiet OL, a nie tylko jedną z usług. Tu możesz składać reklamacje za nieprawidłowe udzielenie informacji z naciskiem na odsłuchanie rozmowy z danego dnia.


Na prawdę, przestań opowiadać bzdury.