- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy i ponowna instalacja
Cześć, ostatnio chciałem przedłużyć umowę na światłowód z dołożeniem abonamentu komórkowego (pakiet Orange Love Mini) i dostałem informację z systemu, że „gniazdko wymaga pełnej instalacji” oraz „pod podanym adresem brak zainstalowanego gniazdka, wymagana wizyta technika w celu instalacji gniazdka optycznego”. Czy ktoś wie o co tu chodzi? Gdy zakładałem światłowód to technik instalował już takie gniazdko, to po co miałby to robić raz jeszcze? 🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy i ponowna instalacja
to przedłuż sam światłowód. Komórkę dobierz skąd indziej. To Love to żadne love, ktoś się o tym przekonał tu ostatnio.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy i ponowna instalacja
Informacja wygląda jak na aktywację nowego światłowodu. Skontaktuj się z innym handlowcem, np. przez infolinię, aby zrobili to w trybie przedłużenia umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy i ponowna instalacja
@Barti354 prawdopodobnie system zakwalifikował utworzenie pakietu jako nowej usługi. Zawsze możesz zweryfikować sprawę w salonie.
Na sieci jakiego operatora masz do tej pory usługę Orange, bo może każdorazowa zmiana usług na sieci innego operatora wymaga potwierdzenia instalacji/obecności gniazdka optycznego?
To może być efekt wprowadzonej niedawno opcji samoinstalacji urządzeń przez klienta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy i ponowna instalacja
@Barti354 zadzwoń na infolinię. System chyba sie pogubił albo kliknąłeś nie tam gdzie trzeba.