Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedłużenie umowy i ponowna instalacja


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 9
  • 0

Przedłużenie umowy i ponowna instalacja

Cześć, ostatnio chciałem przedłużyć umowę na światłowód z dołożeniem abonamentu komórkowego (pakiet Orange Love Mini) i dostałem informację z systemu, że „gniazdko wymaga pełnej instalacji” oraz „pod podanym adresem brak zainstalowanego gniazdka, wymagana wizyta technika w celu instalacji gniazdka optycznego”. Czy ktoś wie o co tu chodzi? Gdy zakładałem światłowód to technik instalował już takie gniazdko, to po co miałby to robić raz jeszcze? 🤔

4 ODPOW. 4

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2381
  • 9110
  • 35

Przedłużenie umowy i ponowna instalacja

to przedłuż sam światłowód. Komórkę dobierz skąd indziej. To Love to żadne love, ktoś się o tym przekonał tu ostatnio.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 178
  • 808
  • 20

Przedłużenie umowy i ponowna instalacja

Informacja wygląda jak na aktywację nowego światłowodu. Skontaktuj się z innym handlowcem, np. przez infolinię, aby zrobili to w trybie przedłużenia umowy.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14541
  • 59721
  • 731

Przedłużenie umowy i ponowna instalacja

@Barti354  prawdopodobnie system zakwalifikował utworzenie pakietu jako nowej usługi. Zawsze możesz zweryfikować sprawę w salonie.

Na sieci jakiego operatora masz do tej pory usługę Orange, bo może każdorazowa zmiana usług  na sieci innego operatora wymaga potwierdzenia instalacji/obecności gniazdka optycznego?

To może być efekt wprowadzonej niedawno opcji samoinstalacji urządzeń przez klienta 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2792
  • 10325
  • 54

Przedłużenie umowy i ponowna instalacja

@Barti354 zadzwoń na infolinię. System chyba sie pogubił albo kliknąłeś nie tam gdzie trzeba.