Przedłużenie umowy i ponowna instalacja

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 9
  • 0

Przedłużenie umowy i ponowna instalacja

Cześć, ostatnio chciałem przedłużyć umowę na światłowód z dołożeniem abonamentu komórkowego (pakiet Orange Love Mini) i dostałem informację z systemu, że „gniazdko wymaga pełnej instalacji” oraz „pod podanym adresem brak zainstalowanego gniazdka, wymagana wizyta technika w celu instalacji gniazdka optycznego”. Czy ktoś wie o co tu chodzi? Gdy zakładałem światłowód to technik instalował już takie gniazdko, to po co miałby to robić raz jeszcze? 🤔

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 323
  • 1403
  • 33

Przedłużenie umowy i ponowna instalacja

Informacja wygląda jak na aktywację nowego światłowodu. Skontaktuj się z innym handlowcem, np. przez infolinię, aby zrobili to w trybie przedłużenia umowy.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2593
  • 10063
  • 38

Przedłużenie umowy i ponowna instalacja

to przedłuż sam światłowód. Komórkę dobierz skąd indziej. To Love to żadne love, ktoś się o tym przekonał tu ostatnio.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 323
  • 1403
  • 33

Przedłużenie umowy i ponowna instalacja

Informacja wygląda jak na aktywację nowego światłowodu. Skontaktuj się z innym handlowcem, np. przez infolinię, aby zrobili to w trybie przedłużenia umowy.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 15596
  • 64176
  • 825

Przedłużenie umowy i ponowna instalacja

@Barti354  prawdopodobnie system zakwalifikował utworzenie pakietu jako nowej usługi. Zawsze możesz zweryfikować sprawę w salonie.

Na sieci jakiego operatora masz do tej pory usługę Orange, bo może każdorazowa zmiana usług  na sieci innego operatora wymaga potwierdzenia instalacji/obecności gniazdka optycznego?

To może być efekt wprowadzonej niedawno opcji samoinstalacji urządzeń przez klienta 


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2997
  • 11193
  • 65

Przedłużenie umowy i ponowna instalacja

@Barti354 zadzwoń na infolinię. System chyba sie pogubił albo kliknąłeś nie tam gdzie trzeba.