Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przeciężony węzeł marna rekompensata


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Przeciężony węzeł marna rekompensata

A próbowałeś się zgłosić tu? http://oferty.orange.pl/internet/

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 23
  • 2
  • 0

Przeciężony węzeł marna rekompensata

A no nie, nawet nie widziałem tego. Dziękuje bardzo.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 23
  • 2
  • 0

Przeciężony węzeł marna rekompensata

Czy jest to podstawą do rozwiązania umowy?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Przeciężony węzeł marna rekompensata

Jeśli masz prędkość 2MB/s to na pewno nie. Jest to w widełkach. Jeśli masz prędkość 2Mb/s, to można próbować.

A nie możesz wkleić screen z jakiegoś speedtestu? linki były w dyskusji, mielibyśmy jasność.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 23
  • 2
  • 0

Przeciężony węzeł marna rekompensata

Pytam o tę awarię i brak informacji o terminie usunięcia - czy to jest podstawą do zerwania umowy?

Anonim

Nie dotyczy

Przeciężony węzeł marna rekompensata

@armbi O jakiej piszesz awarii ?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Przeciężony węzeł marna rekompensata

Jeśli jest przeciążenie węzła, nie jest to liczone jako okres awarii. Podstawą do naliczenia bonifikat i odszkodowań jest czas otwartego zgłoszenia i zdiagnozowanie usterki po stronie operatora. Podejrzewam, że jednak zgłoszenie nie jest na statusie otwarty, choć mogę się mylić.

Obecnie nie ma już przepisów w regulaminach (chyba, że masz bardzo starą promocję), że po awarii 30dniowej umowa jest rozwiązywana. Muszą to stwierdzić technicy lub może sam wystąpić z reklamacją i takim oczekiwaniem do Orange. Każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie, więc próbować warto. Jedyna szansa wg mnie to brak minimalnej prędkości o ile było to 2Mb/s.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 23
  • 2
  • 0

Przeciężony węzeł marna rekompensata

Mam w statusach zgłoszeń dwa zgłoszenia: jedno "uszkodzenie", drugie "reklamacja"(w szczegółach "Niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi telekomunikacyjnej"), oba tej samej sprawy dotyczą i mam je jako "zrealizowane". I to już? Koniec? Internet wciąż niecałe 1MB/s. Na czacie pomocy technicznej gość mówi, że termin usunięcia problemów nienznany.

Anonim

Nie dotyczy

Przeciężony węzeł marna rekompensata

@armbi Podaj statystyki dsl z routera oraz test po kablu http://beta.speedtest.net/ ?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 23
  • 2
  • 0

Przeciężony węzeł marna rekompensata

Czyli co "przeciążenie węzła" wszystko załatwia? Śmieszna bonifikata jednorazowo i płacz i płać pan, jak usuniemy to usuniemy? Mam do 20Mb/s opcję a juz od miesiąca niecałe 1Mb/s...