- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik z routerem?
Cześć
Piszę tu, gdyż dopiero do mnie dotarło co mówił konsultant telefonicznie i nie wiem czy się nie rypnął (chyba że teraz tak jest, to w porządku) - otóż o co chodzi. Od dosyć niedawna mam możliwość przejścia na Neostradę 80 Mb, obecnie mam 20'kę która śmiga bez zarzutów na pełnej prędkości (2,4 MB w pobieraniu plików), mieszkam blisko centrali. Na portalu Orange mimo tego że w parametrach łącza było napisane iż można zainstalować u mnie 80 Mb, to nie miałem tego udostępnionego w opcjach przedłużenia umowy - udałem się więc do salonu. Tam miła pani próbowała mi do tej 80ki sprzedać albo Neo z TV i abonamentem komórkowym za 0 zł, lub też Neo z abonamentem komórkowym - generalnie zawsze jakieś pakiety, twierdząc że samej prędkości podnieść nie mogę.
Podziękowałem i załatwiłem szybko sprawę telefonicznie - konsultant powiedział że nie ma sprawy by podnieść samą prędkość, zmian w umowie poza ew. aneksem nie powinno być więc kuriera raczej nie powinienem się spodziewać, zaś technik z routerem zjawi się jutro / pojutrze (potwierdzili mi smsem że jutro mam już wizytę).
Tylko czy routera nie powinien dostarczyć kurier a po nim winna nastąpić wizyta technika? Technicy chyba nie zajmują się tym co? Czy coś się zmieniło? Bez sensu byłoby, gdyby technik zjawił się i nie miał na czym poza swoim sprzętem ustawiać połączenia i zostawił mnie z ustawionym nie działającym (z racji braku routera) vdsl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik z routerem?
U mnie, jak się "przesiadałem" z kablowej Neostrady na światłowód (i dałem się namówić mna Orange TV…), to wszystkie "zabawki" przynieśli technicy (zarówno router, jak dekoder do TV). Żadnego kuriera na oczy nie widziałem 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik z routerem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik z routerem?
@pandemiya zdecydowanie musi być to technik, gdyż tylko technik może przełączyć Cię do odpowiedniego portu vdsl na centrali, zgłosić do centrum obsługi i sprawdzić połączenie.