Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

ROZWIĄZANE

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2770
  • 10207
  • 54

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

@SKam Po primo sposób prowadzenia instalacji w kamienicy w częściach wspólnych właściciel lub współwłaściciele powinni ustalić na etapie projektu. Na tej podstawie dopiero są prowadzone prace. Chyba ktoś z Was ten projekt podpisał to widział którędy będą biegły kable. Po drugie primo zgodziłeś się na jakieś dziwne rozwiązanie aby Funbox wisiał w przedpokoju to do kogo teraz pretensje? Trzeba było wtedy kazać monterowi zrobić to porządnie i do samego salonu a nie jakieś półśrodki. 

Obecnie nie pozostaje nic innego jak rozwiązać umowę a za miesiąc zgłosi się jako nowy klient i wybrać ofertę która Cię interesuje. Kiedy przyjdzie monter wówczas od nowa niech prowadzi instalację ale tym razem tak aby miało to ręce i nogi.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 14
  • 1

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

1 nie wiem kto podpisał może sąsiad. 

2.z montażu byłem zadowolony bo fb3 wisiał estetycznie na ścianie. Co prawda musiałem przeciągnąć skrętkę aby postawić router w salonie.żeby móc korzystać z wifi bez problemów. Skoro umowa się skończyła a człowiek zdobył nowe doświadczenie to poprosiłem o fb6 i zew ont, żeby za pomocą skrętki przeciągnąć sobie z przedpokoju do salonu i w nim postawić fb6. Bez ingerencji w ściany itd.

Rozwiązanie z przedłużeniem światłowodu - Bo jednak mam gniazdko nie jest dla mnie, nie będę wiercił ścian a tamtędy którym mam skrętkę by Poprostu popękał bo są małe promienie zgięcia. 

Teraz przy podpisaniu umowy to telemarketer wprowadził mnie w błąd, że za ont nie muszę płacić, tylko za fb6 30 zł.

Jak to sobie wyobrażasz?, że po 20 latach 9na będzie zmienić nr telefonu bo jakiś cymbal na infolini zrobił błąd?

Poważne firmy potrafią się przyznać do błędów swoich pracowników i uznać reklamację, ba nawet przeprosić potrafią. Gdyby była informacja, pfzdzte wszystkie telefony w tej sprawie jakie wykonałem a nie dzisiaj na infolini czy tu. A forum, że ont jest płatny jak jest podpisywana mowa umowa, to nie zakładałbym tematu. 

Pozdrawiam. 

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14443
  • 59318
  • 723

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

@SKam Sprawę trzeba chcieć załatwić. Nie neguję błędów i nieprawdziwych informacji, ale to Tobie zależy na załatwieniu sprawy...Ja bym do skutku reklamował i szukał rozwiązania pośredniego. Narzekania nic nie zmienią...


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

@SKam  przeczytałem Twój ostatni post i mam pytanie bo nie rozumiem, jak FB 6 jest płatny 30 zł ?, przecież wymiana w Twoim przypadku jest (powinna być) darmowa i bez żadnych opłat.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 14
  • 1

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

Nie jest płatny ale takiej (dez)informacji oddzielił mi konsultant który formułował umowę, że odnosząc stary funbox do salonu dostanę fb6 i zewnętrzne ont za 30 zł. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14443
  • 59318
  • 723

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

@SKam Nie wiem skąd ten konsultant to wie, ale nie ma procedury samopodłączenia ONT zewnętrznego i nigdy nie było


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

@agat13  mogła to być osoba z firmy współpracującej z operatorem, w tym przypadku nie zdziwiłbym się brakiem doinformowania, wiedzy i kompetencji...


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 14
  • 1

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

Po skomasowanym ataku na Orange - infolinia, wizyta w salonie, forum dostałem telefon że sprawa jest do rozwiązania.

Po chwili tel od technika, w celu umówienia wizyty.

Ont podłączone, wszysto działa jak trzeba.

Dziękuję za pomoc 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

@SKam  fajnie że wszystko udało się w końcu pozytywnie załatwić, to jeszcze dopytam, gdyż w poście oznaczonym jako rozwiązanie nie napisałeś, jak z kosztami?


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 14
  • 1

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

Za free, w końcu to była wina konsultanta.