- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z NEO
Witajcie, to kontynuacja tego postu > https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Ci%C4%85g%C5%82e-problemy-z-dost%C4%99pem-do-sieci/td-p/32....
Niestety, ale jeden numer poszedł do flexa i poszło też konto - nie mogę się zalogować.
Mam pewien problem.
Wróciłem do neo - miałobyć lepiej, a innej opcji tu nie mam za bardzo.
LTE było nieźle obciążone - myślę ... hmm, kabel to wepnę .... i żałuję.
Nie wiem co mnie podkusiło.
Ale do rzeczy.
Miałem synchro 31/32 na pobieranie, 5.5/6 na wysył.
No i okey - działalo stabilnie.
A teraz?
Zaczęły się problemy z rozłączaniem internetu cały czas - czyli w sumie powtórka z rozrywki.
Ale dzisiaj to już przestało być smieszne - noc, a zrywało niemiłosiernie.
co 1-2 minuty od nowa DSL.
Na infolinii przekazano mi że może tak się dziać z racji tego, że automat zaczął ustawiać łącze - czyli pewnie DLM.
Aczkolwiek funbox również wariował
I to przykład 🙂
DSL połączone od 02:51, działał internet 57s, margines chyba się zawiesił, natomiast ES i SES to porażka.
Teraz jest ciut lepiej
Aczkolwiek ciekawe jest to, że zaczęło mi przed Wigilią ucinać strasznie prędkość przez błędy - pojawiły się znikąd.
Scinało do 29, do 27 a teraz do 25.
Według Pani z infolinii usługa "działa prawidłowo", bo zapięło się.
Aczkolwiek według mnie coś jest na rzeczy.
Stąd pytanko - co z tym fantem zrobić?
Wierzę w moc forum!
Pozdro!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z NEO
@wjeglinski-nowy tego problemu samemu nie będzie się dało rozwiązać. Trzeba do tego technika, o ile trafi się chcący pomóc, aby sprawdził co się dzieje na centrali. Przy takiej ilości błędów, to żadne korzystanie z internetu. Trzeba zgłoszenie zrobić na infolinii o wadliwie działającym internecie i częstym zrywaniu połączenia. Ze swojej strony sprawdź jakość przewodów między gniazdkiem abonenckim a ruterem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z NEO
@ketrasaArturnapisał(-a)@wjeglinski-nowy tego problemu samemu nie będzie się dało rozwiązać. Trzeba do tego technika, o ile trafi się chcący pomóc, aby sprawdził co się dzieje na centrali. Przy takiej ilości błędów, to żadne korzystanie z internetu. Trzeba zgłoszenie zrobić na infolinii o wadliwie działającym internecie i częstym zrywaniu połączenia. Ze swojej strony sprawdź jakość przewodów między gniazdkiem abonenckim a ruterem.
mowisz? bo wedlug infolinii wszystko ok 😜 bo DLM dziala
chyba ze po prostu na czacie sie skontaktuje
PS. Dobra, czat przyjal zgloszenie 😜 Zobaczymy co bedzie dalej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z NEO
@wjeglinski-nowy jak na kilka minut działania, za dużo błędów liniowych.
Koniecznie trzeba zgłosić, bo może jakieś pracę były prowadzone na centrali czy ma sieci i efektem jest przyrost błędów. Może to zwykle uszkodzenie kablowe, stąd spadek parametrów. Tak się dzieje jak mróz odpuszcza i zaczyna się chlapa. Któryś kabel lub zlacze zamoklo i dlatego są błędy.
To wyjaśni technik
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z NEO
@wjeglinski-nowy Stare kable panie. Śnieg zaczął topniec złącza zalało i jest jak jest. Jak monter będzie miał czas i będzie mu się chciało to może przyjrzy się temu bliżej. A jak nie to trzeba czekać aż się złącza podsuszą.