- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czesc, mam następujący problem : problem z ładowaniem się serwisu Netflix na telewizorze. Telewizor jest połączony z funboxem 2.0, ale niestety test prędkości wykonywany w Netflixie pokazuje mi prędkość łącza na poziomie 0,247 Mb/s. Filmy ładują sie bardzo długo a i tak po kilku minutach ogładania ładowanie powtarza się. Test wykonywany na fast.com na komputerze pokazuje mi prędkosc 5,5 Mb/s .. Router jest nowy i nie sądze żeby problem leżał w nim, na komputerze i telefonie Wifi działa normalnie. Ustawienie niskiej jakości w ustawieniach samego Netflixa nie pomogło. Nie wiem za bardzo gdzie jeszcze mogłabym coś zmienić.. Resetowałam Smart TV do ustawień fabrycznych, zmieniałam protokoły na ipv4 i ipv6. Czy ktoś ma pomysł co to może być ? Wczesniej wszystko działalo bez zarzutu, ale zaczęły sie problemy ze zrywającym sie internetem i polecono mi wymiane Funboxa co też zrobiłam. teraz internet działa bez przerwy ale ten cholerny Netflix zamula .. Help :)) Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłosilam awarie i jestem juz po wizycie technika 🙂 Pan pogrzebał cos w ustawieniach, zmienił kanał,skrócił mi hasło do funboxa ale generalnie rozłożył ręce bo skoro net śmiga na kompie to ich nie interesuje mój problem z zamulającym Netflixem 😉 Ale sam był chyba ciekawy czy to wina telewizor czy czegoś innego więc podłaczyl mi router kablem bezpośrdenio do telewizora i wtedy Netflix pokazał już prędkość 4,7 Mb/s (wcześniej była 0,247 Mb/s) . Pan stwierdził że nie wie co z tym zrobić i jak naprawić i sobie poszedł. Wyobraźcie sobie że po odłączeniu kabla prędkość się nie zmieniła i nadal mam 4,7 Mb i to przez Wifi, nie wiem jakim cudem sie to naprawiło ale w kazdym razie działa 🙂 Pisze bo może ktoś bedzie miał podobny problem w przyszłości więc polecam wypróbowanie tego tricku . Dziekuje za pomoc i chęci 🙂 Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze smart TV
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze smart TV
Telewizor Samsung UE40H6200AW, wg instrukcji polecany jest protokoł ipv6
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze smart TV
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze smart TV
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze smart TV
@edit: Upsss, nie doczytałem że próbowałeś 😉 Tak jak sugeruje@Piotrekk85 zgłoś problem...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze smart TV
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłosilam awarie i jestem juz po wizycie technika 🙂 Pan pogrzebał cos w ustawieniach, zmienił kanał,skrócił mi hasło do funboxa ale generalnie rozłożył ręce bo skoro net śmiga na kompie to ich nie interesuje mój problem z zamulającym Netflixem 😉 Ale sam był chyba ciekawy czy to wina telewizor czy czegoś innego więc podłaczyl mi router kablem bezpośrdenio do telewizora i wtedy Netflix pokazał już prędkość 4,7 Mb/s (wcześniej była 0,247 Mb/s) . Pan stwierdził że nie wie co z tym zrobić i jak naprawić i sobie poszedł. Wyobraźcie sobie że po odłączeniu kabla prędkość się nie zmieniła i nadal mam 4,7 Mb i to przez Wifi, nie wiem jakim cudem sie to naprawiło ale w kazdym razie działa 🙂 Pisze bo może ktoś bedzie miał podobny problem w przyszłości więc polecam wypróbowanie tego tricku . Dziekuje za pomoc i chęci 🙂 Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze smart TV
@scarlet87Te wszystkie tryki znam jak wyłączenie ./ipv6 i podział pasma wifi.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »