Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem ze smart TV

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 3
  • 1

Problem ze smart TV

Czesc, mam następujący problem :  problem z ładowaniem się serwisu Netflix na telewizorze. Telewizor jest połączony z funboxem 2.0, ale niestety test prędkości wykonywany w Netflixie pokazuje mi prędkość łącza na poziomie 0,247 Mb/s. Filmy ładują sie bardzo długo a i tak po kilku minutach ogładania ładowanie powtarza się. Test wykonywany na fast.com na komputerze pokazuje mi prędkosc 5,5 Mb/s ..  Router jest nowy i nie sądze żeby problem leżał w nim, na komputerze i telefonie Wifi działa normalnie. Ustawienie niskiej jakości w ustawieniach samego Netflixa nie pomogło. Nie wiem za bardzo gdzie jeszcze mogłabym coś zmienić.. Resetowałam Smart TV do ustawień fabrycznych, zmieniałam protokoły na ipv4 i ipv6. Czy ktoś ma pomysł co to może być ? Wczesniej wszystko działalo bez zarzutu, ale zaczęły sie problemy ze zrywającym sie internetem i polecono mi wymiane Funboxa co też zrobiłam. teraz internet działa bez przerwy ale ten cholerny Netflix zamula .. Help :)) Pozdrawiam

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 3
  • 1

Problem ze smart TV

Zgłosilam awarie i jestem juz po wizycie technika 🙂 Pan pogrzebał cos w ustawieniach, zmienił kanał,skrócił mi hasło do funboxa ale generalnie rozłożył ręce bo skoro net śmiga na kompie to ich nie interesuje mój problem z zamulającym Netflixem 😉 Ale sam był chyba ciekawy czy to wina telewizor czy czegoś innego więc podłaczyl mi router kablem bezpośrdenio do telewizora i wtedy Netflix pokazał już  prędkość 4,7 Mb/s (wcześniej była 0,247 Mb/s) . Pan stwierdził że nie wie co z tym zrobić i jak naprawić i sobie poszedł. Wyobraźcie sobie że po odłączeniu kabla prędkość się nie zmieniła i nadal mam 4,7 Mb i to przez Wifi, nie wiem jakim cudem sie to naprawiło ale w kazdym razie działa 🙂 Pisze bo może ktoś bedzie miał podobny problem w przyszłości więc polecam wypróbowanie tego tricku . Dziekuje za pomoc i chęci 🙂 Pozdrawiam

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

11 ODPOW. 11

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38602
  • 1385

Problem ze smart TV

A jaki to model tv? Który protokół wg instrukcji jest dedykowany: ipv4 czy ipv6 dla tego urządzenia?

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 3
  • 1

Problem ze smart TV

Telewizor Samsung UE40H6200AW, wg instrukcji polecany jest protokoł ipv6


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38602
  • 1385

Problem ze smart TV

Czy te problemy zaczęły się na przełomie sierpnia i września?

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 3
  • 1

Problem ze smart TV

wydaje mi się że tak .


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38602
  • 1385

Problem ze smart TV

Ostatnio na forum parę osób miało problemy z ipv6. Ustaw przy loginie neo ipv6. Jeśli są problemy, zgłoś uszkodzenie np. przez mój Orange. Dodaj że chodzi o Netflixa, o połączenie po ipv6. Kiedyś była też skrzynka do zgłoszeń start.ipv6@orange.com ale nie mam pewności czy działa jeszcze.

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4795
  • 121

Problem ze smart TV

Opis co zrobić aby pomogło https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Światłowód-i/Problemy-z-protokołem-quot-IPv6-quot/ta-p/19036

@edit: Upsss, nie doczytałem że próbowałeś 😉 Tak jak sugeruje@Piotrekk85 zgłoś problem...

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38602
  • 1385

Problem ze smart TV

Niektóre urządzenia potrzebują ipv6 więc usunięcie dopiska może nie pomóc. A Orange ma ostatnio z nim problemy.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 3
  • 1

Problem ze smart TV

Zgłosilam awarie i jestem juz po wizycie technika 🙂 Pan pogrzebał cos w ustawieniach, zmienił kanał,skrócił mi hasło do funboxa ale generalnie rozłożył ręce bo skoro net śmiga na kompie to ich nie interesuje mój problem z zamulającym Netflixem 😉 Ale sam był chyba ciekawy czy to wina telewizor czy czegoś innego więc podłaczyl mi router kablem bezpośrdenio do telewizora i wtedy Netflix pokazał już  prędkość 4,7 Mb/s (wcześniej była 0,247 Mb/s) . Pan stwierdził że nie wie co z tym zrobić i jak naprawić i sobie poszedł. Wyobraźcie sobie że po odłączeniu kabla prędkość się nie zmieniła i nadal mam 4,7 Mb i to przez Wifi, nie wiem jakim cudem sie to naprawiło ale w kazdym razie działa 🙂 Pisze bo może ktoś bedzie miał podobny problem w przyszłości więc polecam wypróbowanie tego tricku . Dziekuje za pomoc i chęci 🙂 Pozdrawiam

Anonim

Nie dotyczy

Problem ze smart TV

@scarlet87Te wszystkie tryki znam jak wyłączenie ./ipv6 i podział pasma wifi.