Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
Poziom 13, Recenzent
  • 51
  • 21
  • 0

Problem ze światłowodem 300 MB/s

Dzień dobry.

Od 15 października mam światłowód 300 MB/s na modemie TP-Link C1200. Wcześniej miałem 100 MB/s.  Niestety osiągana prędkość to max 140 MB/s w pobieraniu a w wysyłaniu działa zgodnie z umową 50 MB/s. Kartę sieciową mam gigabitową i pracuje w tym trybie (sprawdzałem we właściwościach). Resetowałem ONT oraz modem i nic to nie zmieniło. Strony testujące to speedtest.pl i speedtest.orange.pl. Co mogę jeszcze zrobić i gdzie może tkwić problem?

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 13, Recenzent
  • 51
  • 21
  • 0

Problem ze światłowodem 300 MB/s

Włączyłem opcję NAT Boost i teraz działa. Jest 310 MB/s.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 19, Pasjonat
  • 158
  • 194
  • 1

Problem ze światłowodem 300 MB/s

[ Edytowane ]

Rozumiem, że mierzysz prędkość na połączeniu kablowym?
Sprawdź najpierw jaką masz prędkość połączenia pomiędzy PC a routerem? (Win10 : połączenia sieciowe -> wyświetl właściwości sieci i pozycja szybkość łącza - jeśli masz pełen Gigabit i oba urządzenia to obsługują to powinno tam być : 1000/1000 (Mbps).

Edit: ok widzę, że znalazłeś sam sobie rozwiązanie Emotikon: Szczęśliwy


0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 13, Recenzent
  • 51
  • 21
  • 0

Problem ze światłowodem 300 MB/s

No i tak jest. Myślę, że ten NAT Boost pomógł. Straciłem funkcję QoS ale i tak z niej nie korzystałem. Takie są uroki TP-Linków.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 30, Ekspert
  • 1696
  • 1635
  • 96

Problem ze światłowodem 300 MB/s

@Radi  NAT Boost to inaczej obsługa NATa przez przeznaczony do tego chip, bez tej opcji wszystkim zajmował się CPU.

Jeżeli moja odpowiedź była dla Ciebie pomocna, oznacz post jako rozwiązanie lub daj lajka Emotikon: Szczęśliwy

0 Lubię to
Odpowiedz