- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wifi na różnych pasmach
Witam, mam na routerze funbox 2.0 ustawione aby podawał oba pasma 2.4 i 5ghz. Dzisiaj pasmo 2.4ghz praktycznie jest niemożliwe do połączenia, sprawdzone na dwóch laptopach i dwóch smartfonach. Internet ciągle się rozłącza a nawet jak na chwile uda się połączyć to speed test pokazuje minimalne prędkości. Pasmo 5ghz za to działa bez problemu. Problem w tym że moje laptopy nie obsługują częstotliwości 5ghz i nie ma możliwości połączenia ich z netem. Ktoś ma pomysł co moglo się stać? Karty sieciowe działają sprawdzałem różne pasma dla 2.4ghz i nic nie pomogło
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wifi na różnych pasmach
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wifi na różnych pasmach
Tak, zmieniałem kanały sprawdzając analizerem, próbowałem też auto, nic nie pomogło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wifi na różnych pasmach
@Mich1, to może warto przywrócić USTAWIENIA FABRYCZNE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wifi na różnych pasmach
Po przywróceniu do ustawień fabrycznych router nie był w stanie się już skonfigurować. Trzeba było wymienić router na nowy. Temat zamknięty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś