- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Spróbuje poniżej opisać mój problem.
30 grudnia zakupiłem usługę światłowodu i telewizji
13 stycznia miał przyjechać technik z Nexera i podpiąć światłowód.
18 stycznia miał przyjechać technik z Orange i podpiąć urządzenia.
13 stycznia technicy z Nexera zadzwonili, że przyjadą później bo muszą jechać do awarii.
Na drugi dzień dostałem telefon z Nexery( nie od techników) że technicy nie przyjechali ze względu na pogodę i następny termin jaki mi mogą zaoferować to 24 stycznia. Nie zgodziłem się na ten termin ponieważ technicy z Orange mieli być 18 stycznia i poprosiłem żeby światłowód został podpięty do tego czasu. 18 stycznia dostałem telefon z Orange z pytaniem czy nadal jestem zainteresowany usługo bo jak się okazało Nexera zawiesiła zlecenie na podłączenie światłowodu. Oczywiście nadal byłem zainteresowany ofertą, więc konsultant z Orange poprosił mnie żebym skontaktował się z Nexera. Tak też zrobiłem ale okazało się, że zlecenie jest już zamknięte i Orange musi wysłać je ponownie. I od tej pory zacząłem się odbijać od konsultantów Orange i Nexery. Orange twierdziło, że wysłali nowe zlecenia a Nexera nie widzi u siebie nowego zlecenia.
U innych operatorów zdążyłem już wypowiedzieć umowy, więc Internet i telewizję mam do końca miesiąca.
Moje pytanie: czy jestem w stanie zrobić coś jeszcze żeby to przyśpieszyć? Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Pozdrawiam.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam Ponownie,
Zacznę od tego, że cieszę się że trafiłem na to forum. A dlaczego? to zaraz wyjaśnię.
Po wielu odbiciach pomiędzy konsultantami Orange i Nexery, gdzie Orange twierdziło(kilkukrotnie) że wysłali nowe zlecenie podłączenia światłowodu a Nexera nic nie widziała w swoim systemie, dopiero jeden z użytkowników tego forum zajął się moją sprawą rzetelnie. Najpierw załatwił, że faktycznie zlecenie zostało wysłane do Nexery. Nexera dość szybko wyznaczyła nowy termin podłączenia na 04.02.2022. Termin monterów Orange miałem wyznaczony na 14 luty. Znów zadzwoniłem do Orange z prośbą o przyśpieszenie montażu ( wcześniej mnie poinformowali żebym dzwonił po tym jak światłowód zostanie podłączony to montaż zostanie przyśpieszony) i usłyszałem że niestety nic się nie da z tym zrobić i termin 14.02 jest najwcześniejszy. I tu znów pomógł mi użytkownik forum(ten sam). Po naszej rozmowie termin został wyznaczony na kolejny dzień roboczy tj. 8 luty. I od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem Internetu światłowodowego z telewizją internetową( 3 multirumy) i wszystko działa świetnie.
Jeżeli ktoś kiedyś wpadnie na ten post szukając pomocy to polecam opisać swoją sprawę na tym forum. Może też trafi na dobrą osobę, która mu pomoże tak jak mnie.
Trwało to długo i trudno powiedzieć kto tu zawinił. Chyba najbardziej konsultant Nexery, który po złości anulował moje zamówienie. Trochę też zawiodłem się na konsultantach i osobie zajmującej się moim zleceniem, którzy obiecywali mi szybkie rozwiązanie sprawy.
Osoba, która mi pomogła nie chciała rozgłosu, więc nie będę podawał nazwy tego użytkownika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z podłączeniem światłowodu. Nexera
@Bezet uważam, że powinieneś naciskać na Nexere
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z podłączeniem światłowodu. Nexera
@agat13 Problem w tym, że Nexera nie jest żadną stroną w tym problemie. To Orange zleca im podłączenie światłowodu. I nie wiem czy ja w ogóle powinienem z nimi rozmawiać 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z podłączeniem światłowodu. Nexera
@Bezet powinieneś, powinieneś.... o ile nie jesteś firmą i nie zamawiałeś łącza symetrycznego np. 100/100 lub coś w tym rodzaju...
Jeśli bierzesz standardowe łącze po FTTH, to lepiej dogadaj się od razu z tym operatorem, którego fizyczne łącze masz koło domu. Orange jeśli działa po czyiś łączach to ma Cię gdzieś... Niestety. Bolesne ale prawdziwe... sam to przećwiczyłem na własnej skórze.... Też chciałem mieć usługę od Oranżady, ale finalnie skończyło się na tym, że zaproponowali mi projekt + 850mb kabla do własnego punktu dystrybucji usług. Opłaty... hmmmm na start opłata przyłączeniowa 1 PLN + 650 PLN abonamentu netto. Umowa na 36 m-cy.
Poszedłem do tych mniejszych i podpisałem umowę 400/30 za 69 PLN brutto.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z podłączeniem światłowodu. Nexera
@Anonim Ale czy w interesie Orange nie jest to żeby ten światłowód został podłączony do mnie? Wydaje mi się, że to Oni powinni się starać żeby firma Nexera doprowadziła ten świtłowód do mnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z podłączeniem światłowodu. Nexera
Może i tak ale ich interes w tym jest bardzo malutki, a Twój bardzo duży.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z podłączeniem światłowodu. Nexera
@j131 ... no celnie to ująłeś... dosłownie... 😄
@Bezet niestety.... ale tylko nam wszystkim się wydaje, że płacimy, to Orange będzie koło nas skakał... Rzeczywistość jest niestety inna. Mam wrażenie, że Orange robi wszystko, żeby nic nie podpinać na czyjejś infrastrukturze. Czytam co napisałeś i niczym to nie odbiega od tego co ja z nimi miałem....
Mówię Ci... nie masz umowy z Oranżadą to idź do tych mniejszych. Nawet cenowo lepiej na tym wyjdziesz, bo Oranżada dolicza jeszcze jakieś dodatkowe 20,00 PLN za to, że "możesz ich mieć", bo w sumie jak tę opłatę nazwać ? dzierżawa włókna od tego mniejszego ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z podłączeniem światłowodu. Nexera
@Anonim przestań siać propagandę. i nie porównuj swojego przypadku do @Bezet
nexera ma problem z realizacja przyłącza (małe moce przerobowe), a dopóki nie zrobi instalacji gniazdka to orange czy inny operator nie jest w stanie uruchomić usługi.
znajomy czeka od konca pazdziernika na gniazdko w domu. niestety dla nexery ciagle wieje pada i mrozi. i co im zrobisz?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z podłączeniem światłowodu. Nexera
@PARANOJA nie popadaj w... siebie samego ! 😉
Moce przerobowe to jedno, a podejście oranżady to drugie.
Podejrzewam, że temu mniejszemu też się nie śpieszy, bo prawda jest taka, że oni się napracują, a zarabia Orange... A jak widać Orange nie chce/nie może/nie lubi/nie będzie angażować swoich pracowników do egzekwowania (bądź co bądź) podpisanych umów...
Mylę się? 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z podłączeniem światłowodu. Nexera
@Anonim jak taka osoba jak Ty może się mylić? 😋
tak operator detaliczny zarabia a hurtowy dokłada do interesu i jeszcze musi się napracować.
czekam na kolejne Twoje rewelacje. jedziesz! 😉
- « Poprzedni
- Następny »