- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z neostradą🆘
Witam po 6 miesiącach dobrze działającej linii zaczęły się dziać dziwne rzeczy czy to problem u mnie czy na centrali ?Czy teraz będę się bujał z naprawa kolejne 5 miesięcy jak to było ostatnio ?
Teraz po resecie funbox
I obecny stan
Dodam że system na stronie Mój Orange nie wykazuje problemu z linia czy wierzyć ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z neostradą🆘
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z neostradą🆘
Jeszcze nie bo trwają jakieś prace na stronie Mój Orange A wczoraj nie chciałem tego zgłaszać bez sprawdzenia u mnie z kablami w mieszkaniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z neostradą🆘
Udało mi się zgłosić przez Czat aplikacja jest nie użyteczna a przez strone się teraz nie da.
Mam nadzieje że uszkodzenie zostanie usunięte za pierwszym razem.
@Anonim
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z neostradą🆘
Właśnie jest po naprawie linii taki jest efekt Pozostaje walka z Orange ciag dalszy.
Do wiadomości @MilenaPe
W dniu 19.10 Zostało sprawdzone coś na centrali czyli nic
W dniu 20.10 Zadzwonił technik jak działa Internet i powiedział ze wczoraj coś poprawili przy polaczeniach kabli i wymienili port na centrali dziwne że przez cały dzień nie widziałem żeby router był rozłączony
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z neostradą🆘
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z neostradą🆘
@Piotrekk85Pisanie reklamacji nic nie daje nie raz pisałem i odpowiedz jest nie stwierdzono nic z linia usługa działa prawidłowo. Na oczach technika się resetuje a no twierdzi ze nie widzi problem kto jest winy serwisant czy firma?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z neostradą🆘
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z neostradą🆘
@Piotrekk85Tylko że zrywanie połącznia co 3/5 minuty to żaden problem ? Czy tez są na to widełki ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z neostradą🆘
- « Poprzedni
- Następny »