- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z neostradą. POMOCY
Witam. Posiadam opcję internetu stacjonarnego do 20Mb/s. Problemem jest częste zrywanie połączenia. Nie zliczę ile razy dziennie połączenie się zrywa. Trwa to około 2 minut po czym łącze wraca. Jest to na tyle uciążliwe że nie mozna normalnie pracowac. Awaria była zgłaszana milion razy i tyle samo naprawiana na jakies 3 dni. Technicy się ociągają, a ja płace za usługę której jakby nie było nie mam. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Wydaje mi się, że jedyną receptą na ten problem jest rozwiązanie umowy...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z neostradą. POMOCY
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z neostradą. POMOCY
Zwykle podczas zgłaszania usterki pierwsza czynnością jest restart usługi po stronie operatora. Wiąże to się z koniecznością całkowitego wyłączenia routera. Jeśli to nie pomaga to dopiero wtedy może być wysłany technik aby sprawdził na miejscu jak wygląda sytuacja i jej zaradzil. Czy miałeś to robione? Czy technice byli i co powiedzieli?