- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Od wczoraj raduję się usługą światłowodową w Orange.
Niestety moją radość nieco tłumi fakt,że dekoder zawiesił się niemal natychmiast po odpaleniu telewizji (obraz zawisł i bez restartu mogłam wprawdzie przejść do menu,zmieniać kanały, ale obraz był zamrożony, zawieszony tak jak się zatrzymał).
Stało się to dwukrotnie.
Dziś kilka razy zniknął obraz i pojawił się najpierw "śnieg",a potem czarny ekran. Po wyłączeniu i włączeniu dekodera wszystko wraca do normy, ale dzieje się to praktycznie cały czas (średnio co godzinę, półtorej). Konsultant wmawia mi,że dekoder Orange nie śnieży i jest to spowodowane przechodzeniem telewizora w stan uśpienia, co jest bzdurą, bo po pierwsze mam uśpienie w tv wyłączone, po drugie nigdy wcześniej się to nie działo.
Dekoder to Samsung ICU100, modem (jeśli to ma jakieś znaczenie, nie wiem, nie znam się na tym zupełnie) to sagemcom funbox 3,0.
Byłabym wdzięczna za podpowiedzi. Mogę oczywiście wymienić dekoder w salonie, ale może problem leży gdzie indziej.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Mamoniowa2 Jeżeli jest tego typu "śnieg"
To są to zakłócenia cyfrowe przenoszone po HDMI.
Problem może być w 3 rzeczach: przewodzie HDMI, dekoderze, telewizorze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dekoderem-znikający sygnał
@Mamoniowa2 pytanie uzupełniające o sposób połączenia dekodera z modemem, łączą się kablem czy po WiFi? Jeżeli to drugie, to być może problem w odległości urządzeń - zbyt słaby sygnał, albo może jakieś zakłócenia na wybranym kanale. Sprawdź może apką Mój Funbox jaki kanał jest wybrany i jaki będzie optymalny w pomieszczeniu gdzie masz dekoder.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dekoderem-znikający sygnał
Jak po wi fi przełącz na kabel (o ile to możliwe).
Obstawiam awarię dekodera - do wymiany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dekoderem-znikający sygnał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dekoderem-znikający sygnał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Mamoniowa2 Jeżeli jest tego typu "śnieg"
To są to zakłócenia cyfrowe przenoszone po HDMI.
Problem może być w 3 rzeczach: przewodzie HDMI, dekoderze, telewizorze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dekoderem-znikający sygnał
@BORAX @Arti_Kn_Pl tak,to taki śnieg, a potem czarny ekran.
Niestety po kolejnym takim incydencie nie można było dekodera nawet wyłączyć, zrobić resetu w podany przez Was sposób również, musiałam go zresetować guzikiem z tyłu.
Obstawiam ,że to jednak dekoder do wymiany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dekoderem-znikający sygnał
Problemem okazał się być wadliwy kabel.
Dziękuję wszystkim za chęć pomocy.