11
Postów
9
Kudo
0
Rozwiązania
Roczniak
1 rozwiązanie
1 like
1 odpowiedź
Pierwsze lądowanie
1 temat
Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania
Zbieraj lajki pod swoimi postami
Dawaj lajki innym
Przeglądaj strony Nasz Orange
Dodawaj i komentuj pomysły
05-04-2019 15:31
Problemem okazał się być wadliwy kabel.Dziękuję wszystkim za chęć pomocy.
04-04-2019 11:42
@Anonimto nie mój wątek 🙂 Akurat z HBO Go jako jedyną sprawą w Orange wyjątkowo nie mam problemu 🙂 Ale zgadzam się,że autor wątku powinien się zwrócić o odliczenie z faktury czasu, w którym nie mógł korzystać z usługi, powyżej to napisałam.
04-04-2019 11:09
@Arti_Kn_Plbardziej chodziło mi o to,że HBO Go to serwis streamingowy w internecie, nie telewizja sensu stricto. I wydawało mi się,że to bez znaczenia, jaką do tego masz telewizję. Ale ja się na tym nie znam. 🙂
05-04-2019 15:31
Problemem okazał się być wadliwy kabel.Dziękuję wszystkim za chęć pomocy.
04-04-2019 11:42
@Anonimto nie mój wątek 🙂 Akurat z HBO Go jako jedyną sprawą w Orange wyjątkowo nie mam problemu 🙂 Ale zgadzam się,że autor wątku powinien się zwrócić o odliczenie z faktury czasu, w którym nie mógł korzystać z usługi, powyżej to napisałam.
03-04-2019 16:50
@x_raydogMi konsultant powiedział,że czas oczekiwania to 72 godziny (ja czekałam niespełna 48), ale biorąc pod uwagę,że właśnie się okazało,że sprzedano mi całkiem inne usługi niż zamawiałam i wprowadzono mnie w błąd w kilku sprawach nie zdziwi mnie już w [...]