- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
23-04-2018
17:13
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-04-2018
17:13
Problem z Neostradą 10 Mb/s
@Anonim
dla Ciebie to jest problem rozwiazany lub go nie widzisz a ja bym chcial zobaczyc statystyki polaczenia zeby serio zobaczyc co mu sie dzieje na laczu, jesli ktos rejestruje sie tylko po to zeby napisac takiego posta to pewnie cos jest na rzeczy
23-04-2018
17:24
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-04-2018
17:24
Problem z Neostradą 10 Mb/s
Wracając do pytania z pierwszego wpisu. Zależy od zapisów umowy i/lub regulaminu. Jeśli masz umowę młodszą niż ok 5 lat to raczej takiego prawa nie masz. Obecnie przysługuje jedynie bokifikata do usług ale dopiero wtedy jak UKE wyznaczy narzędzia do badań prędkości (podobno do wakacji ma to zrobić). Na dziś takie oczekiwanie możesz ująć w postaci reklamacji. Jeśli była odmowa i jesteś konsumentem, to możesz skorzystać z pomocy rzecznika konsumentów czy postępowania polubownego ADR przy prezesie UKE.
23-04-2018
17:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-04-2018
17:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-04-2018
17:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-04-2018
17:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-04-2018
17:56
Problem z Neostradą 10 Mb/s
@szpaner176I tu jest problem usuń i zapisz to tak przykład xxxxxxxxx@neostrada.pl
23-04-2018
18:02
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-04-2018
18:08
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-04-2018
18:08
Problem z Neostradą 10 Mb/s
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »