- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Funboxem 6 i multiroom Canal+
@grim_reapernapisał(-a)@j131 j131 a widzisz, bo za każdym razem musiałem hasło wpisywać, a w przypadku T-mobile już hasło było zapamiętane
Nie rozumiem. Pisz nieco obszerniej: co robisz i jakie są efekty. Hasło do WiFi znajdziesz na obudowie Funboksa, jeśli go nie zmieniałeś. Musisz je wpisać w konfigurację każdego sprzętu jaki chcesz podłączyć do nowego rutera. Te hasła są przez urządzenia zawsze zapamiętywane, nie trzeba ich ponownie wpisywać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Funboxem 6 i multiroom Canal+
@j131 przy każdej próbie połączenia się z siecią na dekoderach dodatkowych wpisywałem hasło znajdujące się na Funboksie. Chodzi mi o to, że w przypadku T-mobile hasło się zapamiętało, a po zmianie na Orange hasło przy każdej próbie połączenia trzeba było wpisywać od nowa. Myślałem, że może to okaże się dla Was jakąś wskazówką.
@atlas_cudow nie zapamiętywało w przypadku Orange. Widziało ją tylko, ale hasło nie było zapamiętywane, tak jak to było przy wyszukiwaniu neta z T-mobile. Tam od razu miałem hasło zapamiętane na dekoderze, przy próbie połączenia z siecią.
_____________________
*Scaliłem wpisy - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Funboxem 6 i multiroom Canal+
@grim_reaperJeszcze raz napiszę. Dekoder ma to w głębokim poważaniu, czy to Orange, czy coś innego. Zapamiętuje każdą sieć tak samo. Serio, tak to działa... Dekoder nawet nie wie, co to za sieć ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Funboxem 6 i multiroom Canal+
W takim razie już nie wiem. Zadzwonię do Canal+, może oni coś poradzą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Funboxem 6 i multiroom Canal+
@grim_reaper dr dekodery są usługą Orange? Jaką opcję wybrałeś przy instalacji...? Dość dziwnie mieszasz T-Mobile do rzeczy.
Działać będzie ta usługa, która obecnie masz. Może ta stara i dekodery ze starej już nie będą aktywne
Tym bardziej, że dekodery trzeba połączyć z obecnym routerem, a nie starym i tu mogą być schody, bo może Stary operatora jakieś zastrzeżenia i taka mieszana usługa po prostu nie będzie działać, tak jak dekoder Orange na necie FTTH od T-Mobile
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Funboxem 6 i multiroom Canal+
Dobra, jeszcze raz: miałem Internet światłowodowy w T-mobile i telewizję cyfrową multiroom od Canal+ (osobny abonament niczym nie zwiazany z T-mobile). Ale łaczę to ponieważ po zmianie dostawcy I ternetu na Orange i podłączeniu routera FunBox 6, dekodery multiroom Canal+ nie mogą sie połączyć z nową siecią Orange, w której jest dekoder główny (połączony po kablu z routerem), a który działa bez problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Funboxem 6 i multiroom Canal+
@grim_reaper teraz jasne. Sprawdź zasięg wifi w miejscach gdzie stoją dodatkowe dekodery. Na apce Wifianalyzer i w samym menu dekoderów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Funboxem 6 i multiroom Canal+
@grim_reapernapisał(-a)@j131 przy każdej próbie połączenia się z siecią na dekoderach dodatkowych wpisywałem hasło znajdujące się na Funboksie.
...
No zacząłeś dobrze. Tylko co dalej się działo? Udało się nawiązać połączenie po wpisaniu hasła, czy nie udało się? Jeśli się nie udało, to hasło nie zostanie zapamiętane.
Dlaczego mogłoby się nie udać? Najprostszy powód to źle wpisane hasło, niezgodne z aktualną konfiguracją Funboksa. Hasło zawsze możesz zmienić z menu Funboksa (na jego portalu www), albo przez Mój Orange.
Jeśli dekodery są daleko od Funboksa to dochodzi kwestia zasięgu WiFi. Może jest za słaby. Na to nic nie poradzisz, bo jesteś zbyt zielony. Musiałbyś rozbudować swoją sieć. Dołożyć więcej punktów dostępu WiFi albo zagęścić okablowanie. Funboksy jakimiś orłami w zakresie WiFi nie są, ale w średniej wielkości mieszkaniu powinny sobie radzić bez problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Funboxem 6 i multiroom Canal+
@j131 Nie udało, mówiłem, że za każdym razem próba nawiązania połączenia była nieudana. Hasło wpisywałem dobre, poza tym potem je zmieniłem i dalej to samo. To nie jest kwestia zasięgu, bo drugi dekoder mam za ścianą. Poza tym mam w innym pokoju dodatkowy router, który rozszerza sygnał sieci (działa jako AP). Czytałem w sieci, że router FunBox może izolować klientów Wi-Fi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Funboxem 6 i multiroom Canal+
@grim_reaper Nazwa sieci i hasło to nie wszystko. Ważny jest również wybrany rodzaj szyfrowania czy standard WiFi. Porównaj z poprzednim routerem ustawienia dotyczące WPA2/WPA3 czy wybranego standardu WiFi 6/WiFi 5.
PS Filtrowania po adresie sprzętowym nie ustawiałeś na FB6?