Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s

ROZWIĄZANE

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s

Ja nigdy nie płaciłem za wezwanie technika, ba, nawet mi odliczali pieniądze za zgłoszenie usterki telefonicznie, bo im mówiłem, że nie będę płacił za ich usterki (chodzi o opłatę za infolinię). Do mnie nawet przyjeżdżali, jak zgłaszałem prośbę o restart DLM i mówili, że nic się u mnie z linią nie dzieje. Ja technikowi mówię, że chciałem, by tylko mi zrestartowali DLM, bo mi synchro ucięło i mam zapas SNR. W takim wypadku też mi nigdy nie naliczyli żadnej opłaty, mimo ze technik się zjawił u mnie w domu "po nic".


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 621
  • 618
  • 2

Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s


-brtk- napisał(-a):

Ja nigdy nie płaciłem za wezwanie technika, ba, nawet mi odliczali pieniądze za zgłoszenie usterki telefonicznie, bo im mówiłem, że nie będę płacił za ich usterki (chodzi o opłatę za infolinię). Do mnie nawet przyjeżdżali, jak zgłaszałem prośbę o restart DLM i mówili, że nic się u mnie z linią nie dzieje. Ja technikowi mówię, że chciałem, by tylko mi zrestartowali DLM, bo mi synchro ucięło i mam zapas SNR. W takim wypadku też mi nigdy nie naliczyli żadnej opłaty, mimo ze technik się zjawił u mnie w domu "po nic".


Ale teraz już za kontakt z infolinia zapłacisz. Chyba , że użyjesz sposobu kolegi @Anonim. Ale to nie jest mile widziane.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s

Zapłaciłbym, ale przy następnym rozliczeniu bym sobie załatwił bonifikatę z tego tytułu, jeżeli usterka faktycznie by występowała u mnie, jeszcze aż tak źle ze mną nie jest, żebym dopłacał za ich usterkę. Polecam każdemu takie żądanie wystosować pod koniec rozmowy, by zanotowali, że chcecie zwrot za rozmowę, jeżeli usterka będzie występowała z winy orange.

Anonim

Nie dotyczy

Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s


MarcinF napisał(-a):

Ja, mam router od Orange FunBox 2.0  i na razie nie dostałem zapłaty za  nieuzasadnienie wezwania technika. Wczoraj jak dzwoniłem by zgłosić nadal niski upload to konsultantka powiedziała mi że wezwie technika do domu i będę płacił miało to trwać 24h dziś patrzę w mój Orange nie ma zgłoszenia wczorajszego ani nie było technika 😞 więc albo usunęli zgłoszenie lub wyparowało.


Czytając to chyba konsultantka kompletnie niema pojęcia i proponuje wezwanie technika do domu, ale po co? Co technik ma przetkać kabelek? Widać po synchronizacji, że jest źle. Z technicznej ktoś dzwonił nie, technik dzwonił nie. A klient dostał sms o zgłoszeniu chyba też nie. No to po co klient dzwonił, żeby sobie pogadać i za to zapłacić.

 

Anonim

Nie dotyczy

Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s

@Kierus57Ja widzę logo na opakowaniu DGT a polaczenie TP z Orange było tutaj 

 


dgt.jpg

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 621
  • 618
  • 2

Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s


vdsl2 napisał(-a):

@Kierus57Ja widzę logo na opakowaniu DGT a polaczenie TP z Orange było tutaj 

 


dgt.jpg

Podlinkowałeś? Nie mogę wejść na wskazani przez Ciebie link.

Edit: Już chodzi.

Anonim

Nie dotyczy

Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s

Dziś kolejny dzień a sprawa nadal nie załatwiona, technik co miał przyjść oczywiście co miałem za nie go zapłacić jak pisałem wcześniej nie pojawił się, więc pismo zostało wysłane dostałem dziś list od Orange iż przyjęli reklamację i dostanę odpowiedź do 28.02.2018r

 

 

 

 

 

Anonim

Nie dotyczy

Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s

No i dziś coś zrobili choć nie wiem czy będzie dobrze...

 

Anonim

Nie dotyczy

Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s

Ile czasu to trwało, ile telefonów trzeba było wykonać, ba ilu musiało przy tym pomyśleć, żeby taki problem poprawić to jest właśnie sprawność działania tej firmy i nadal niczego nie można być pewnym. 


Zespół Nasz Orange
  • 2979
  • 12464
  • 151

Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s

@Anonim

jeśli któryś z postów był dla Ciebie pomocny, to - śmiało! - zachęcam do jego oznaczenia :). Szczegóły poniżej:

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.