- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry. 3 miesiące temu firma Światłowód Inwestycje podłączyła mi światłowód z internetem od Orange. Działa pięknie ale już 2 razy zdarzyło się, że w nocy wyłączono mi internet. Ponieważ w obu przypadkach było to równo o pełnej godzinie - podejrzewam że odbywały się wtedy jakieś prace konserwacyjne. Czy jest gdzieś jakaś wcześniejsza informacja o planowanych pracach i wyłączeniu internetu?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@R753mannapisał(-a)Zdarzyło się, że po burzy nie było internetu. Dzwoniłem wtedy na infolinię i potwierdzili awarię. Po 3 godzinach internet wrócił. Ale tych przerw w nocy nie kojarzyłem z awarią więc na infolinię nie dzwoniłem. Jako backup mam internet przez GSM, ale wolałbym wiedzieć wcześniej o wyłączeniach.
Wyłączenia "planowe" zdarzają się tak sporadycznie że Orange nie wypracował dedykowanego systemu informowania. Jedyna (i o dziwo bardzo funkcjonalna) metoda to wbicie się do MAXa przez apkę - jeśli masz inernet awaryjny to warto to zrobić. Pewnie, to nie to samo co informacja z wyprzedzeniem, ale lepszy rydz niż nic.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Planowe wyłączenia internetu?
Na jak długo wtedy wyłączyli Ci net?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Planowe wyłączenia internetu?
@R753man wyłączono Ci na jakiś czas, czy tylko nastąpił restart usługi? Restart co 10 dni to standard.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Planowe wyłączenia internetu?
Co 9-10 dni sesja się restartuje, właśnie w nocy (u mnie o trzeciej). Restart może trwać kilka minut.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Planowe wyłączenia internetu?
Wyłączenie trwało na pewno ponad godzinę. Żeby dokończyć pracę przełączyłem się na internet przez GSM. W tym czasie dioda na FB10 cały czas mrugała jak w czasie nawiązywania połączenia. Potem poszedłem spać. Włączyłem jeszcze na chwilę TV i był komunikat brak dostępu do internetu. Rano internet był już dostępny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Planowe wyłączenia internetu?
Nie ma. Jedynie infolinia i max powie, ale to w trakcie takiej przerwy jedynie.
A długo trwało to wyłączenie ?
Może to zmiana adresu IP, ale to wtedy tylko zerwanie sesji więc chwila.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Planowe wyłączenia internetu?
No to jeżeli ponad godzinę, to możliwe, że coś tam operator robił. Wątpię, aby to się powtórzyło. Mam net od SI i w sumie tylko raz mnie odłączyli na dłużej niż kilkanaście sekund...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Planowe wyłączenia internetu?
Trzeba było od razu przez apkę MO uderzyć do MAXa ze zgłoszeniem - on (ten bot) robi wtedy diagnostykę, i ewentualnie (jeśli to prace planowane) informuje o przyczynie, a jeśli to awaria robi zgłoszenie. Zdarza się to czasem, ale Twoje statystyki są zdecydowanie powyżej przeciętnej. "Normalny" restart co 10 dni też trwa dłużej niż by powinien, bo zamiast restartu sesji (co zajmuje parę sekund) jest robiony pełny reboot rutera (co zajmuje kilka minut). Ale to odbywa się zawsze o tej samej, nocnej porze około godziny 3 i regularnie. Połączenia TV są oczywiście wtedy także zrywane. Przy "pracach na sieci" bywa z tym różnie - może być i tak że TV idzie jeszcze chwilę, mimo iż sesja internetowa "ma przerwę".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Planowe wyłączenia internetu?
Zdarzyło się, że po burzy nie było internetu. Dzwoniłem wtedy na infolinię i potwierdzili awarię. Po 3 godzinach internet wrócił. Ale tych przerw w nocy nie kojarzyłem z awarią więc na infolinię nie dzwoniłem. Jako backup mam internet przez GSM, ale wolałbym wiedzieć wcześniej o wyłączeniach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@R753mannapisał(-a)Zdarzyło się, że po burzy nie było internetu. Dzwoniłem wtedy na infolinię i potwierdzili awarię. Po 3 godzinach internet wrócił. Ale tych przerw w nocy nie kojarzyłem z awarią więc na infolinię nie dzwoniłem. Jako backup mam internet przez GSM, ale wolałbym wiedzieć wcześniej o wyłączeniach.
Wyłączenia "planowe" zdarzają się tak sporadycznie że Orange nie wypracował dedykowanego systemu informowania. Jedyna (i o dziwo bardzo funkcjonalna) metoda to wbicie się do MAXa przez apkę - jeśli masz inernet awaryjny to warto to zrobić. Pewnie, to nie to samo co informacja z wyprzedzeniem, ale lepszy rydz niż nic.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »