Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Płynność

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 15
  • 10
  • 1

Płynność

► Temat, ze względu na zakres omawianego problemu, został przeniesiony z kategorii Abonament - Moderator Wiktor ◄

 

Witam.

Orange Love od września 2018, wszystko działało bez zarzutu do czasu...

Od około 14 dni bardzo częste zawiechy tv ( błąd S01) albo  pikseloza, niestabilny internet.

Nie ma dnia żeby była  płynność  cały czas. A dzisiaj to już w ogóle masakra!!!!

Co może być przyczyną?

Dziękuję

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 18, Komentator
  • 15
  • 10
  • 1

Płynność

Zrobiony reset "na modemie".

Pomogło :cathappy:

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6
Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1736
  • 1792
  • 100

Płynność

@jatyon_  światłowód czy miedź ?

Jak miedź to sprawdź statystyki synchronizacji 192.168.1.1 -> Wsparcie -> Informacje systemowe -> DSL i wklej. 

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 15
  • 10
  • 1

Płynność

Światłowód - nie.

I niewiele pomaga mi ta odpowiedź ale dziękuję.

Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1736
  • 1792
  • 100

Płynność

@jatyon_  Tą drogą którą opisałem sprawdzisz podstawowe parametry łącza. Jeżeli to Ci nie pomaga to wystarczy zadzwonić na infolinię i zgłosić uszkodzenie.

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 15
  • 10
  • 1

Płynność

Niewiele pomaga, ponieważ wyświetla się komunikat - błąd wczytywania strony.


Poziom 18, Komentator
  • 15
  • 10
  • 1

Płynność

Zrobiony reset "na modemie".

Pomogło :cathappy:

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 2278
  • 3472
  • 120

Płynność

@jatyon_ 

jeśli uważasz, że któryś z wpisów zasłużył na wyróżnienie, dzięki któremu pozostali użytkownicy, napotykający na podobne problemy, będą mieli łatwiej dotrzeć do rozwiązania, to - śmiało! - oznacz go :cathappy: