Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 17, Komentator
  • 13
  • 6
  • 1

Płynność

[ Edytowane ]

► Temat, ze względu na zakres omawianego problemu, został przeniesiony z kategorii Abonament - Moderator Wiktor ◄

 

Witam.

Orange Love od września 2018, wszystko działało bez zarzutu do czasu...

Od około 14 dni bardzo częste zawiechy tv ( błąd S01) albo  pikseloza, niestabilny internet.

Nie ma dnia żeby była  płynność  cały czas. A dzisiaj to już w ogóle masakra!!!!

Co może być przyczyną?

Dziękuję

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz

Rozwiązanie:
Highlighted
Poziom 17, Komentator
  • 13
  • 6
  • 1

Płynność

Zrobiony reset "na modemie".

Pomogło Emotikon: Szczęśliwy

0 Lubię to
Odpowiedz

Wszystkie odpowiedzi:
Poziom 30, Ekspert
  • 1696
  • 1638
  • 96

Płynność

@jatyon_  światłowód czy miedź ?

Jak miedź to sprawdź statystyki synchronizacji 192.168.1.1 -> Wsparcie -> Informacje systemowe -> DSL i wklej. 

Jeżeli moja odpowiedź była dla Ciebie pomocna, oznacz post jako rozwiązanie lub daj lajka Emotikon: Szczęśliwy

Poziom 17, Komentator
  • 13
  • 6
  • 1

Płynność

Światłowód - nie.

I niewiele pomaga mi ta odpowiedź ale dziękuję.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 30, Ekspert
  • 1696
  • 1638
  • 96

Płynność

@jatyon_  Tą drogą którą opisałem sprawdzisz podstawowe parametry łącza. Jeżeli to Ci nie pomaga to wystarczy zadzwonić na infolinię i zgłosić uszkodzenie.

Jeżeli moja odpowiedź była dla Ciebie pomocna, oznacz post jako rozwiązanie lub daj lajka Emotikon: Szczęśliwy

Poziom 17, Komentator
  • 13
  • 6
  • 1

Płynność

Niewiele pomaga, ponieważ wyświetla się komunikat - błąd wczytywania strony.

0 Lubię to
Odpowiedz
Highlighted
Poziom 17, Komentator
  • 13
  • 6
  • 1

Płynność

Zrobiony reset "na modemie".

Pomogło Emotikon: Szczęśliwy

0 Lubię to
Odpowiedz
Zespół Nasz Orange
  • 2256
  • 3254
  • 118

Płynność

@jatyon_ 

jeśli uważasz, że któryś z wpisów zasłużył na wyróżnienie, dzięki któremu pozostali użytkownicy, napotykający na podobne problemy, będą mieli łatwiej dotrzeć do rozwiązania, to - śmiało! - oznacz go Emotikon: Szczęśliwy

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |