Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Płynność

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 67
  • 98
  • 2

Płynność

► Temat, ze względu na zakres omawianego problemu, został przeniesiony z kategorii Abonament - Moderator Wiktor ◄

 

Witam.

Orange Love od września 2018, wszystko działało bez zarzutu do czasu...

Od około 14 dni bardzo częste zawiechy tv ( błąd S01) albo  pikseloza, niestabilny internet.

Nie ma dnia żeby była  płynność  cały czas. A dzisiaj to już w ogóle masakra!!!!

Co może być przyczyną?

Dziękuję

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 67
  • 98
  • 2

Płynność

Zrobiony reset "na modemie".

Pomogło 🙂

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1785
  • 2350
  • 103

Płynność

@jatyon_  światłowód czy miedź ?

Jak miedź to sprawdź statystyki synchronizacji 192.168.1.1 -> Wsparcie -> Informacje systemowe -> DSL i wklej. 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 67
  • 98
  • 2

Płynność

Światłowód - nie.

I niewiele pomaga mi ta odpowiedź ale dziękuję.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1785
  • 2350
  • 103

Płynność

@jatyon_  Tą drogą którą opisałem sprawdzisz podstawowe parametry łącza. Jeżeli to Ci nie pomaga to wystarczy zadzwonić na infolinię i zgłosić uszkodzenie.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 67
  • 98
  • 2

Płynność

Niewiele pomaga, ponieważ wyświetla się komunikat - błąd wczytywania strony.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 67
  • 98
  • 2

Płynność

Zrobiony reset "na modemie".

Pomogło 🙂


Zespół Nasz Orange
  • 2831
  • 10854
  • 150

Płynność

@jatyon_ 

jeśli uważasz, że któryś z wpisów zasłużył na wyróżnienie, dzięki któremu pozostali użytkownicy, napotykający na podobne problemy, będą mieli łatwiej dotrzeć do rozwiązania, to - śmiało! - oznacz go 🙂