- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange wypowiada umowy na światłowód
@slav72 Jeśli masz rację, to jadą po bandzie....rozumiem może (choć nie do końca ) intencje, ale wykonanie.........
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange wypowiada umowy na światłowód
@agat13 zaznaczę jeszcze raz że to są tylko i wyłącznie moje domysły (żeby nikt czasami nie wziął mojej wypowiedzi jako oficjalnej bo różnie to bywa).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange wypowiada umowy na światłowód
Gdzieś czytałem że z uwagi na inflację operatorzy "pozbywają" się w ten sposób niewygodnych dla nich umów oferując nową ale już droższą. Ale czy jest to prawdą i jak ma się to do przepisów prawa to nie wiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange wypowiada umowy na światłowód
Spór prawno-sądowy, wymagający najpierw szybkiego rozpoznania przez powiatowego rzecznika konsumenta, a nie czekanie na 16 lutego. Terminy pism są bardzo ważne w procesie postępowań sądowych. Równolegle, reklamacja w Orange nie niweluje innego trybu rozstrzygania sporu. Rzecznik, mając przed sobą dokumenty umowy i pisma z wycofaniem się operatora z dotychczasowego zapisu umowy, podejmie decyzję urzędową. Z gadania na forum nic nie wynika, bo jesteśmy takimi samymi klientami jak Ty @euzebiusz . To moja prywatna opinia z "walk" sądowych w innej sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange wypowiada umowy na światłowód
@euzebiusznapisał(-a)@ketrasaArturto jest właśnie dziwne bo mail był z 16 XII i miałem wpisany termin o ile dobrze pamiętam 16 luty (2 miesiące) - taką też datę podawała konsultantka na infolinii i miała się odezwać jeszcze w zeszłym tygodniu. Dlatego miałem zapisane żeby sprawdzić ofertę Orange w tym tygodniu przed 16 lutego - bo się nie odezwała. Tak czy siak konsultantka twierdziła że pismo nie jest żadnym wypowiedzeniem tylko propozycją nowych usług i chyba źle że jej uwierzyłem
Więc albo się pośpieszyli (szkoda że tak się nie śpieszą z propozycjami dla klientów) albo nie zależało im za bardzo.
Operator się nie pospieszył, na 99% nie zgodziłeś się na nowe warunki.
Temat i posty niewiele naświetlają, nie widzę tu podstaw do sensownej pomocy.
Od razu napiszę nie jestem pracownikiem Orange, jedynie skromnym użytkownikiem forum.
Jakiej pomocy oczekujesz od nas, bo bez wglądu w szczegóły, te ma tylko BOK Orange, nic sensownego nie doradzimy. Jeśli ci zależy na usługach Orange, to dogadaj sprawę w BOK Orange, tak na koniec, operator może zerwać umowę, jeśli się nie zgodzisz na zmianę oferty, która jest bezterminowa i obecnie niedostępna, czy wygaszana.
- « Poprzedni
- Następny »