Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange wypowiada umowy na światłowód


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14227
  • 58479
  • 707

Orange wypowiada umowy na światłowód

@slav72 Jeśli masz rację, to jadą po bandzie....rozumiem może (choć nie do końca ) intencje, ale wykonanie.........


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29503
  • 271

Orange wypowiada umowy na światłowód

@agat13  zaznaczę jeszcze raz że to są tylko i wyłącznie moje domysły (żeby nikt czasami nie wziął mojej wypowiedzi jako oficjalnej bo różnie to bywa).


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2758
  • 10136
  • 53

Orange wypowiada umowy na światłowód

Gdzieś czytałem że z uwagi na inflację operatorzy "pozbywają" się w ten sposób niewygodnych dla nich umów oferując nową ale już droższą. Ale czy jest to prawdą i jak ma się to do przepisów prawa to nie wiem. 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1650
  • 13377
  • 2

Orange wypowiada umowy na światłowód

Spór prawno-sądowy, wymagający najpierw szybkiego rozpoznania przez powiatowego rzecznika konsumenta, a nie czekanie na 16 lutego. Terminy pism są bardzo ważne w procesie postępowań sądowych. Równolegle, reklamacja w Orange nie niweluje innego trybu rozstrzygania sporu. Rzecznik, mając przed sobą dokumenty umowy i pisma z wycofaniem się operatora z dotychczasowego zapisu umowy, podejmie decyzję urzędową. Z gadania na forum nic nie wynika, bo jesteśmy takimi samymi klientami jak Ty @euzebiusz . To moja prywatna opinia z "walk" sądowych w innej sprawie.


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2383
  • 13149
  • 63

Orange wypowiada umowy na światłowód


@euzebiusznapisał(-a)

@ketrasaArturto jest właśnie dziwne bo mail był z 16 XII i miałem wpisany termin o ile dobrze pamiętam 16 luty (2 miesiące) - taką też datę podawała konsultantka na infolinii i miała się odezwać jeszcze w zeszłym tygodniu. Dlatego miałem zapisane żeby sprawdzić ofertę Orange w tym tygodniu przed 16 lutego - bo się nie odezwała. Tak czy siak konsultantka twierdziła że pismo nie jest żadnym wypowiedzeniem tylko propozycją nowych usług i chyba źle że jej uwierzyłem

 

Więc albo się pośpieszyli (szkoda że tak się nie śpieszą z propozycjami dla klientów) albo nie zależało im za bardzo.


Operator się nie pospieszył, na 99% nie zgodziłeś się na nowe warunki.

Temat i posty niewiele naświetlają, nie widzę tu podstaw do sensownej pomocy.

Od razu napiszę nie jestem pracownikiem Orange, jedynie skromnym użytkownikiem forum.

Jakiej pomocy oczekujesz od nas, bo bez wglądu w szczegóły, te ma tylko BOK Orange, nic sensownego nie doradzimy. Jeśli ci zależy na usługach Orange, to dogadaj sprawę w BOK Orange, tak na koniec, operator może zerwać umowę, jeśli się nie zgodzisz na zmianę oferty, która jest bezterminowa i obecnie niedostępna, czy wygaszana.