- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Właśnie wyłączono mi światłowód. Czemu, nie wiadomo, usługa była przepisana na zonę i słyszę na infolinii, że jest w trakcie wyłączania, wczesniej był VDSL. Ale cudnie, nikt nic nie wie 🙂 Jestem zadowolony z usług operatora nr 1
____________
* W temacie doprecyzowano tytuł i etykiety - Wiktor
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@robsit Czasem tak jest,że się login i ID pokrywa. Tu problem prawdopodobnie było omyłkowo zdjęte ftth zamiast linii miedzianej. Stąd bałagan
Dobrze że już jest ok
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange - operator nr 1
może jest nieuregulowana wpłata ?
zadzwońcie najlepiej na infolinię z zapytaniem dlaczego jesteście odłączani. może to zwykła pomyłka i da się to odkręcić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange - operator nr 1
Mam polecenie zapłaty, nie muszę się martwić o płatności, bo sa uregulowane automatycznie. Infolinia jest w konfuzji, bo nie wiedzą co się dzieje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange - operator nr 1, a światłowód wyłączają z niewiadomych powodów
Na pewno wyłączana ? Przy cesji zmienia się hasło do połączenia z internetem. Wystarczy zresetować modem i pobierze nowe hasło.
Jeśli jest faktycznie odłączana to składaj reklamację i żądaj przywrócenia. Dostałeś sms o konieczności zwrotu modemu ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange - operator nr 1
Był reset, ale to nie od dzisiaj jest cesja. Działa od ponad miesiąca i nagle sru.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange - operator nr 1
dzwoń na infolinię i wyjaśniaj. Pomyłki się zdarzają 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange - operator nr 1
Tak zrobiłem, ale jest nie wiedzą o co chodzi, bo podobno umowa została wypowiedziana, hehehe
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange - operator nr 1, a światłowód wyłączają z niewiadomych powodów
ja bym pytał kto wypowiedział a jeśli oni to niech podadzą punkt i paragraf regulaminu na podstawie którego to zostało wykonane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange - operator nr 1, a światłowód wyłączają z niewiadomych powodów
Miałem podobną sytuację z wyłączeniem usługi internetu .Posiadałem vdsl do 80 Mb/s zamówiłem aneks do umowy na przejście na światłowód ,z którego zrezygnowałem zgodnie z umową przed upływem 14 dni. Internet FTTH został mi odłączony na drugi dzień po zgłoszeniu rezygnacji, ale starej usługi mimo zapewnień już mi nie przywrócili .Po telefonach dowiedziałem się ,że w systemie mają zarejestrowaną rezygnację z internetu a nie rezygnacje z aneksu do umowy. Zamówiłem ponownie internet i po reklamacjach dostałem rekompensatę za dni w których nie miałem internetu .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange - operator nr 1, a światłowód wyłączają z niewiadomych powodów
Ewidentnie trzeba szybko w tym przypadku wyjaśniać sprawę, bo może w międzyczasie jakaś pomyłka lub błąd w systemie wystąpił. Skoro na infolinii nie potrafili wyjaśnić, spróbuj na czacie Orange.pl, ponieważ tam zdarzają się bardzo ogarnięci konsultanci, ewentualnie poproś tam o połączenie z kimś, kto miałby większą wiedzę w tym temacie. Sprawdź jeszcze kiedy kończy okres rozliczeniowy, bo może wystąpiła taka sama sytuacja jak u przedmówcy, że zamiast cesji została wprowadzona jakaś rezygnacja i właśnie teraz na koniecokoniec rozliczeniowego dokonano odłączenia. Warto to wyjaśnić, jak się nie uda to wtedy najlepiej złożyć reklamację. Ja bym taką ścieżką pokierował się w celu jak najszybszego wyjaśnienia i przywrócenia internetu światłowodowego.
- « Poprzedni
- Następny »