- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Od 2-3 dni zaobserwowałem, że prędkość pobierania znacznie spadła.
Tak było jeszcze na początku miesiąca czyli tak jak zawsze:
A tak jest teraz:
Czy jest to świadome działanie operatora czy może tylko taki przypadek jest u mnie ?
--
Pozdrawiam
m.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem rozwiązany.
Dla testu podłączyłem na chwile FB2 i było ok.
Problem leżał w QoS mojego routera.
Do zamknięcia 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Światłowód 1Gbps - czy prędkość pobierania jest teraz obniżona ??
@DZiQ78 raczej bym stawiał na duże obciążenie sieci, co ma wpływ również na prędkość u Ciebie.
Można spróbować zrestartować router i/lub przywrócić do ustawień fabrycznych, a następnie ponownie wykonać pomiary.
Jeżeli dalej będzie podobny wynik, to albo zgłoszenie na infolinii: 510 100 100 lub na czacie, albo wymiana routera.
Sprawdź, czy urządzenie, na którym wykonujesz pomiar nie jest dodatkowo obciążone innymi programami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Światłowód 1Gbps - czy prędkość pobierania jest teraz obniżona ??
Jedyne co mogę zrestartować to ONT i to nie przynosi żadnego skutku.
Pozostały sprzęt jest mój i jest w porządku.
Gdyby była mowa o obciążeniu sieci to mtr, czy też traceroute by to pokazały.
Ping też jest bez zmian.
Czyli zostaje zgłoszenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem rozwiązany.
Dla testu podłączyłem na chwile FB2 i było ok.
Problem leżał w QoS mojego routera.
Do zamknięcia 🙂