14
Postów
10
Kudo
1
Rozwiązanie
1 rozwiązanie
1 temat
Roczniak
1 like
10 odpowiedzi
1 odpowiedź
Pierwsze lądowanie
Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania
Zbieraj lajki pod swoimi postami
Dawaj lajki innym
Przeglądaj strony Nasz Orange
Dodawaj i komentuj pomysły
18-04-2020 17:18
Problem rozwiązany.Dla testu podłączyłem na chwile FB2 i było ok.Problem leżał w QoS mojego routera.Do zamknięcia 🙂
18-04-2020 16:01
Jedyne co mogę zrestartować to ONT i to nie przynosi żadnego skutku.Pozostały sprzęt jest mój i jest w porządku. Gdyby była mowa o obciążeniu sieci to mtr, czy też traceroute by to pokazały.Ping też jest bez zmian.Czyli zostaje zgłoszenie.
18-04-2020 15:42
Witam, Od 2-3 dni zaobserwowałem, że prędkość pobierania znacznie spadła. Tak było jeszcze na początku miesiąca czyli tak jak zawsze:A tak jest teraz:Czy jest to świadome działanie operatora czy może tylko taki przypadek jest u mnie ?--Pozdrawiamm.
18-04-2020 17:18
Problem rozwiązany.Dla testu podłączyłem na chwile FB2 i było ok.Problem leżał w QoS mojego routera.Do zamknięcia 🙂
18-04-2020 16:01
Jedyne co mogę zrestartować to ONT i to nie przynosi żadnego skutku.Pozostały sprzęt jest mój i jest w porządku. Gdyby była mowa o obciążeniu sieci to mtr, czy też traceroute by to pokazały.Ping też jest bez zmian.Czyli zostaje zgłoszenie.
18-04-2020 15:42
Witam, Od 2-3 dni zaobserwowałem, że prędkość pobierania znacznie spadła. Tak było jeszcze na początku miesiąca czyli tak jak zawsze:A tak jest teraz:Czy jest to świadome działanie operatora czy może tylko taki przypadek jest u mnie ?--Pozdrawiamm.
18-04-2020 17:18
Problem rozwiązany.Dla testu podłączyłem na chwile FB2 i było ok.Problem leżał w QoS mojego routera.Do zamknięcia 🙂