- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ograniczona prędkość po zmianie modemu
Tylko że kable nawet 4 lat nie mają i głupio nagle zmieniać kable co 2 lata
Przed tym spowolnieniem nie sypało błędami na Lini. Po spowolnienie w sumie też nie tylko po jednej synchronizacji która była w niedzielę rano to potem właśnie tak się stało i daję błąd co jakiś ccas
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ograniczona prędkość po zmianie modemu
@Terminapisał(-a)Tylko że kable nawet 4 lat nie mają i głupio nagle zmieniać kable co 2 lata
Ja tylko proponowałem wymianę, kabla na lepszy, czy taka wymiana ma sens, to już w gestii zainteresowanego, ja po podłączeniu światłowodu, wymieniłem wszystkie kable na cat6 UTP, trochę kasy poszło i roboty było sporo, ale sieć w domu mam na 5+, tak po wi-fi jak i lan.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ograniczona prędkość po zmianie modemu
@Termi to trzeba zgłoszenie zrobić, niech sprawdzą linię i synchronizację poprawią, zdalnie nie wniknę co tam się dzieje, autor tematu lakonicznie pisze, więc trudno pomóc 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ograniczona prędkość po zmianie modemu
Hehe no trochę lakonicznie pisze. Wiesz jakby pociągi światłowód do mnie (czego nie zrobią) a brakuje tylko nie całe 100m kabla to wtedy bym może miał powód zmieniać kable ale póki co jak jestem na ADSL to nie warto według mnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ograniczona prędkość po zmianie modemu
@Terminapisał(-a)Hehe no trochę lakonicznie pisze. Wiesz jakby pociągi światłowód do mnie (czego nie zrobią) a brakuje tylko nie całe 100m kabla to wtedy bym może miał powód zmieniać kable ale póki co jak jestem na ADSL to nie warto według mnie
Więcej nie pomogę bo to już w gestii dostawcy netu, zgłaszaj problem na Infolinii, niech naprawią łącze, to co teraz jest to kwalifikuje się do naprawy, dostawca netu musi usterkę na swojej linii dostępu do Internetu naprawić.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »