- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy
@Piotrekk85, nie wnikam w usługi @xzibi. Biorąc pod uwagę zaistniałą sytuację rozważam wszystkie możliwości bazując na tym, co sam posiadam. Mam kilka usług mobilnych i stacjonarnych, więc trudno mi spamiętać co w czym i jak. Wiem jedno, że zgody mam podpisane czy w jednych czy w drugich. Jeżeli przedłużałem umowy abonamentu komórkowego i stacjonarnego wyrażam takie zgody z ulgą w cenie mam chyba prawo na delikatną pomyłkę, a jeżeli wprowadziłem tu kogoś w karygodny błąd, pozostaje mi tylko przeprosić. Zastanawiam się tylko, jaki sens jest w drążenia tematu sposobu uzyskiwania przez Orange zgód marketingowych, jeśli jasno dyskutujemy w ogóle o ich wydawaniu, nie wnikając czy są rabatowane, czy też nie. Temat dla mnie uważam jako zamknięty, jeśli chodzi o debatę warunków udzielania zgód.
@xzibi, sprawdź na stronie po zalogowaniu się, w zakładce Mój Orange/Moje dane/Zgody co masz pozaznaczane. Poza tym jednym mogę Cię pocieszyć. Nie była to próba wymuszenia danych. Potwierdzam według moich pobieżnych ustaleń, że numer z którego do Ciebie dzwoniono, jest numerem Orange lub ich partnerów handlowych. Połączenie zaczyna automat, stąd negatywne opinie użytkowników. Zastanawia mnie tylko sytuacja nie wykonania zlecenia. Jeśli będziesz miał tylko jakieś informacje, dotyczące, dlaczego nikt, pomimo ustaleń nie pojawił się u Ciebie, daj nam znać.
@edit: Koledzy @Mikołaj lub @Wiktor, proponuję przenieść powyższe posty dotyczące sprawy @xzibi do nowego osobnego tematu, oraz edycję tytułów 🙂
Pozdrawiam
Maciej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »