Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Obsługa klienta

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 27
  • 11
  • 5

Obsługa klienta

Witaj! Takie rzeczy są najgorsze jak na samym początku się komplikuje. Niemniej jeżeli nadal chciałbyś przejść z usługą do Orange to proponowałbym Ci kontakt z numerem Biura Usług Regulowanych - 800500005, ogólnie tutaj ludzie zajmują się głównie przeniesieniami do i z Orange. Więc może tu uda się wyjaśnić temat i dograć sprawę do końca.

Rzeczywiścietak jak napisał @Artur kwestia przejścia od innego operatora jest dość skomplikowana, ale do przejścia. Numeru łącza nie musisz mieć, jeżeli usługa, którą masz obecnie jest świadczona w ramach BSA damy radę odszukać ten numer i wprowadzić zlecenie, ale to już doradca powinien ogarnąć. 3mam kciuki za powodzenie sprawy 😉


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 1
  • 0

Obsługa klienta

Widzę że nie rozumiecie tego co piszę. Mi nie chodzi o to czy jest trudno czy łatwo. Ja jestem wyrozumiały i móglbym czekać ale jeżeli:

1 Dzwonię do BOK aby wybrać ofertę, po obietnicach oddzwonienia i dokończenia zawierania umowy nikt nie dzwoni a po prośbach o dokończenia z kimś innym słysżę że tylko ta osoba która rozpoczęła może dokończyć zawieranie umowy, wiec pytam się czy mogą odnaleźć tą osobę(podając godzinę i dzień rozmowy), oczywiścia tak tak zadzwonimy do Pana zadzwonimy. Po 4 telefonach i 3 dniach oczekiwania dałem spokój z telefonicznym BOK

2 Wizyta w salonie i tam odpowiedź: " niestety musi Pan dokończyć zawieranie umowy przez telefon albo zrezygnować bo my nie mozemy zawrzeć drugiej umowy.

3 Telefon do BOK, oni nic nie mają w systemie chociaż Pan w salonie ma, przekierowują do esklepu, tam również nic nie mogą zrobić i przekierowują do BOK za 3 razem rezygnuję.

4 Idę ponownie do salonu zawrzeć DRUGĄ umowę. Przyjmuje Pan dokumenty podaję dane i Pan prosi o przyjście za dwa dni w celu podpisania umowy, mówię że nie mogę że przyjdę w następną sobotę(po 9 dniach), więc Pan mówi że to jeszcze lepiej i dokumenty będą czekały u koleżanki do podpisania.

5 Przychodzę podpisać. Pani robi oczy że nic nie wie. Dzwonimy do Pana, a Pan mówi że nie ma żadnej umowy i nic nie wie, że jeszcze nic nie gotowe. 

Dom wariatów, zaczynając od BOK poprzez esklep kończąc na salonie.

Kilka lat temu odszedłem z podobnych problemów i przeniosłem rodzinę i znajomych ostrzegając ich przed tą siecia. 

Nic się nie zmieniło.

W Netii otrzymałem umowę na Waszych łączach za 49 zł za telefon + internet 20Mb( w orange 69zł)

Highlighted

Ekspert AMA
  • 359
  • 544
  • 39

Obsługa klienta

Hejka, masz absolutną rację i poprawne wnioski. Bardzo dziękujemy za Twój feedback. Nie myli się tylko ten co nic nie robi więc jak jesteś w stanie podać gdzie to było a na priv podesłać dane dla jakiego to było numeru to poproszę aby zostało to potraktowane jako przypadek do nauki i wyciągnięcia wniosków.

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 9
  • 2
  • 0

Obsługa klienta

No to ja dorzucę swój kamyczek do ogródka pt. "klient naszym utrapieniem, najlepiej jakby go nie było a kasa sama płynęła".

 

1) Dlaczego mimo kończącej się za miesiąc umowy na Neo nie otrzymałem żadnej oferty na przedłużenie - coś cienko u Was z dbałością o wieloletniego klienta. Jest to niech płaci i siedzi cicho!

2) Dlaczego gdy wybieram przedłużenie umowy to widzę jedynie opcję Neo 20/1, a jak wybiorę "nowa umowa" to automagicznie okazuje się, że mogę mieć 80/8 ?!

3) Dlaczego w Waszych salonach czas oczekiwania na obsługę wynosi lekko licząc 40 minut, a podczas samej obsługi osoba obsługująca "w międzyczasie" dzwoni sobie do innego klienta i go obsługuje prosząc jednocześnie żebyście poczekali "chwilkę".

4) Wczoraj rozwiązałem z Wami umowę na Neo, od wejścia do salonu do wyjścia minęło jakieś 55 minut z czego 40 minut stania w kolejce, 5 minut załatwiania mojej sprawy i 10 minut wiszenie na telefonie z innym klientem.

 

Może się jeszcze kiedyś spotkamy. Do tego czasu siedzę na LTE. Przynajmniej upload lepszy niż na NEO 😄