- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa klienta
Witaj! Takie rzeczy są najgorsze jak na samym początku się komplikuje. Niemniej jeżeli nadal chciałbyś przejść z usługą do Orange to proponowałbym Ci kontakt z numerem Biura Usług Regulowanych - 800500005, ogólnie tutaj ludzie zajmują się głównie przeniesieniami do i z Orange. Więc może tu uda się wyjaśnić temat i dograć sprawę do końca.
Rzeczywiścietak jak napisał @Artur kwestia przejścia od innego operatora jest dość skomplikowana, ale do przejścia. Numeru łącza nie musisz mieć, jeżeli usługa, którą masz obecnie jest świadczona w ramach BSA damy radę odszukać ten numer i wprowadzić zlecenie, ale to już doradca powinien ogarnąć. 3mam kciuki za powodzenie sprawy 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa klienta
Widzę że nie rozumiecie tego co piszę. Mi nie chodzi o to czy jest trudno czy łatwo. Ja jestem wyrozumiały i móglbym czekać ale jeżeli:
1 Dzwonię do BOK aby wybrać ofertę, po obietnicach oddzwonienia i dokończenia zawierania umowy nikt nie dzwoni a po prośbach o dokończenia z kimś innym słysżę że tylko ta osoba która rozpoczęła może dokończyć zawieranie umowy, wiec pytam się czy mogą odnaleźć tą osobę(podając godzinę i dzień rozmowy), oczywiścia tak tak zadzwonimy do Pana zadzwonimy. Po 4 telefonach i 3 dniach oczekiwania dałem spokój z telefonicznym BOK
2 Wizyta w salonie i tam odpowiedź: " niestety musi Pan dokończyć zawieranie umowy przez telefon albo zrezygnować bo my nie mozemy zawrzeć drugiej umowy.
3 Telefon do BOK, oni nic nie mają w systemie chociaż Pan w salonie ma, przekierowują do esklepu, tam również nic nie mogą zrobić i przekierowują do BOK za 3 razem rezygnuję.
4 Idę ponownie do salonu zawrzeć DRUGĄ umowę. Przyjmuje Pan dokumenty podaję dane i Pan prosi o przyjście za dwa dni w celu podpisania umowy, mówię że nie mogę że przyjdę w następną sobotę(po 9 dniach), więc Pan mówi że to jeszcze lepiej i dokumenty będą czekały u koleżanki do podpisania.
5 Przychodzę podpisać. Pani robi oczy że nic nie wie. Dzwonimy do Pana, a Pan mówi że nie ma żadnej umowy i nic nie wie, że jeszcze nic nie gotowe.
Dom wariatów, zaczynając od BOK poprzez esklep kończąc na salonie.
Kilka lat temu odszedłem z podobnych problemów i przeniosłem rodzinę i znajomych ostrzegając ich przed tą siecia.
Nic się nie zmieniło.
W Netii otrzymałem umowę na Waszych łączach za 49 zł za telefon + internet 20Mb( w orange 69zł)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa klienta
Hejka, masz absolutną rację i poprawne wnioski. Bardzo dziękujemy za Twój feedback. Nie myli się tylko ten co nic nie robi więc jak jesteś w stanie podać gdzie to było a na priv podesłać dane dla jakiego to było numeru to poproszę aby zostało to potraktowane jako przypadek do nauki i wyciągnięcia wniosków.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa klienta
No to ja dorzucę swój kamyczek do ogródka pt. "klient naszym utrapieniem, najlepiej jakby go nie było a kasa sama płynęła".
1) Dlaczego mimo kończącej się za miesiąc umowy na Neo nie otrzymałem żadnej oferty na przedłużenie - coś cienko u Was z dbałością o wieloletniego klienta. Jest to niech płaci i siedzi cicho!
2) Dlaczego gdy wybieram przedłużenie umowy to widzę jedynie opcję Neo 20/1, a jak wybiorę "nowa umowa" to automagicznie okazuje się, że mogę mieć 80/8 ?!
3) Dlaczego w Waszych salonach czas oczekiwania na obsługę wynosi lekko licząc 40 minut, a podczas samej obsługi osoba obsługująca "w międzyczasie" dzwoni sobie do innego klienta i go obsługuje prosząc jednocześnie żebyście poczekali "chwilkę".
4) Wczoraj rozwiązałem z Wami umowę na Neo, od wejścia do salonu do wyjścia minęło jakieś 55 minut z czego 40 minut stania w kolejce, 5 minut załatwiania mojej sprawy i 10 minut wiszenie na telefonie z innym klientem.
Może się jeszcze kiedyś spotkamy. Do tego czasu siedzę na LTE. Przynajmniej upload lepszy niż na NEO 😄
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »