Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Obsługa klienta


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 7
  • 0

Obsługa klienta

Chociaż zostałem wielokrotnie do Was sparzony i od dłuższego czasu  nie chciałem mieć z Wami doczynienia, postanowiłem wrócić. Usługa neostrady wydaje się całkiem dobra chociaż szału nie robi, a Netia nic nie robi w kierunku zatrzymania postanowiłem spróbować.

Wszedłem na stronę wybrałem ofertę i dlatego że chcę płynnie przejść z Netii postanowiłem zadzwonić. Pani po w miarę sensownej rozmowie rozpoczęła wprowadzanie danych. Brakowało mi ID łącza i poprosiłem o oddzwonienie po południu. Na telefon się nie doczekałem. Przez kolejne dwa dni próbowałem kontynuować jednak może to tylko zrobić Pani która rozpoczęła a ta zapadła się pod ziemie i nikt nie potrafi nawet namierzyć jej personaliów.

Poszedłem do salonu. Pan sprawdził i stwierdził że sprawa jest w trakcie realizacji i najpierw muszę to zakończyć żeby móc podpisać przez salon.

Telefon do sklepu online, tam nie widzą mojego zamówienia chociaż tam było rozpoczynane i salon je widzi. Odesłanie do BOK i tam okazuje się że również nikt nie potrafi sprawy dokończyć i każą dzwonić znowu do sklepu. Tam Pan mówi że też nic nie może zrobić i tak w kółko.

Postanowiłem mimo to zaryzykować i załatwić przez salon jeszcze raz od nowa. Tam po wytłumaczeniu i podaniu danych przyjęto zamówienie. Wieczorem otrzymałem od Pana telefon(czwartek) że mają już zgodę Netii i jakiś kod i mogę przyjść podpisać dokumenty. Zapytałem czy mogę w sobotę ponieważ nie będę miał jak w piątek. Oczywiście przygotuje dokumenty i chociaż jego nie będzie to przygotuje i wytłumaczy wszystko koleżance. 

W sobotę poszedłem podpisać dokumenty.

Po odczekaniu 25minut, Pani zdziwiła się bo nic nie wie. Telefon do tego Pana i on oczywiście mówi że nic takiego nie mówił i że dokumenty nie są jeszcze gotowe.

Aż strach pomyśleć gdy podpiszę wkońcu umowę i coś nie będzie działać?

Czy to jest Wasz standard obsługi klienta?

13 ODPOW. 13
Anonim

Nie dotyczy

Obsługa klienta

Jak zostałeś teraz potraktowany jako nowy klient to, co będzie dalej, daruj sobie przejście do Orange.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

Obsługa klienta

@radoslawo1, nie wiem, co powiedzieć. Nie możemy tutaj sprawdzić co się dzieje na Twoim koncie. Na nasze usprawiedliwienie mogę jedynie napisać, że przejęcie łącza od innego operatora to dosyć skomplikowana sprawa - aby się zadziało i można było ogarnąć wszystkie dokumenty i dokonać podłączenia - jeden i drugi operator muszą po swoich stronach dopełnić wszystkich formalności. Oczywiście Ciebie jako klienta nie powinno to w ogóle "dotykać" i przykro mi, że taka pokręcona sytuacja miała miejsce.

 

Mam nadzieję, że szybko temat zostanie pozytywnie zamknięty, potem już nie powinno być problemów.

Anonim

Nie dotyczy

Obsługa klienta

@Artur Tez przechodziłem taka samą sytuację jako obecny użytkownik Orange. Musiałem zdać sprzęt, który dzierżyłem, bo system Orange nie pozwalam na przedłużenie umowy. i czekalem 3 tygodnie na podpisanie umowy.

Anonim

Nie dotyczy

Obsługa klienta

Bez urazy, ale czasem zdarzają się "betony" czy to w salonach Orange czy w BOK. Niestety, niektórzy idą do pracy tylko dla pln. A taką pracę trzeba lubić, interesować się wieloma kwestiami związanymi z telekomunikacją, a myślę że ok 35% pracowników Orange w salonach nie zna podstawowych zagadnień i ofert. Ja kilka razy sprawdzałem wiedzę konsultantów/sprzedawców i to ode mnie poznawali nowe promocje Orange, ech......  


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 7
  • 0

Obsługa klienta

Kwestie techniczne zostawmy w spokoju. Tu chodzi o podejście. Wykonałem mnóstwo telefonów, dwie wizyty w salonie i traktowany jestem jak wróg. Ja jestem wyrozumiały i tylko denerwuje mnie to że tu do kwestii technicznych nawet nie doszliśmy. Nawet przepływ informacji jest..... w sumie to go nie ma. Przepraszam że chcę założyć u Was internet i robię tyle kłopotów.

Tak to wygląda. Tylko się zastanawiam co będzie dalej jak już na początku takie przeboje z każdej strony(sklep online, salon, BOK)

Anonim

Nie dotyczy

Obsługa klienta

@radoslawo1 jak możesz to zmień salon Orange. Zawsze możesz też zgłosić u kierownika salonu swój problem, o tym że zostałeś tak potraktowany a nie w sposób profesjonalny. 


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 181
  • 81
  • 11

Obsługa klienta

I Ty się chcesz wiązać z firma w której tak wygląda obsługa na kolejne 1-2 lata? Może to i konkretna osoba w salonie jest "betonem" przychodzącym dla kasy, ale prawda jest, że przepływ informacji w Orange leży. Nie jest to wina pracowników "szeregowych" tylko góry. Ja bym na Twoim miejscu szukał innego ISP.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 7
  • 0

Obsługa klienta

Nie przechodził bym bo wiem co to za bagno ale nie mam alternatywy. LTE Espol (montaż anteny na dachu -problematyczny), kablówka mała prędkość za identyczne pieniądze i to by był koniec. Po tym jednak co widzę to chyba dam sobie spokój.

Anonim

Nie dotyczy

Obsługa klienta

Wiem, że powtarzam to w prawie każdym temacie, ale...
Zrób zgłoszenie przez Mój Orange.

Osoby zajmujące się tymi zgłoszeniami mają o wiele więcej czasu, niż osoba na infolinii lub w salonie, bo Klient nie "czeka obok".

Bywają sprawy, które wymagają skoordynowanych działań wielu osób, żeby to "wreszcie zaczęło działać".

@radoslawo1 przykro słyszeć, że taka sytuacja ma miejsce ale trzymam kciuki, żeby Twoja sprawa została załatwiona skutecznie oraz kompleksowo i żeby to były tylko "złe miłego początki".