- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa klienta
Chociaż zostałem wielokrotnie do Was sparzony i od dłuższego czasu nie chciałem mieć z Wami doczynienia, postanowiłem wrócić. Usługa neostrady wydaje się całkiem dobra chociaż szału nie robi, a Netia nic nie robi w kierunku zatrzymania postanowiłem spróbować.
Wszedłem na stronę wybrałem ofertę i dlatego że chcę płynnie przejść z Netii postanowiłem zadzwonić. Pani po w miarę sensownej rozmowie rozpoczęła wprowadzanie danych. Brakowało mi ID łącza i poprosiłem o oddzwonienie po południu. Na telefon się nie doczekałem. Przez kolejne dwa dni próbowałem kontynuować jednak może to tylko zrobić Pani która rozpoczęła a ta zapadła się pod ziemie i nikt nie potrafi nawet namierzyć jej personaliów.
Poszedłem do salonu. Pan sprawdził i stwierdził że sprawa jest w trakcie realizacji i najpierw muszę to zakończyć żeby móc podpisać przez salon.
Telefon do sklepu online, tam nie widzą mojego zamówienia chociaż tam było rozpoczynane i salon je widzi. Odesłanie do BOK i tam okazuje się że również nikt nie potrafi sprawy dokończyć i każą dzwonić znowu do sklepu. Tam Pan mówi że też nic nie może zrobić i tak w kółko.
Postanowiłem mimo to zaryzykować i załatwić przez salon jeszcze raz od nowa. Tam po wytłumaczeniu i podaniu danych przyjęto zamówienie. Wieczorem otrzymałem od Pana telefon(czwartek) że mają już zgodę Netii i jakiś kod i mogę przyjść podpisać dokumenty. Zapytałem czy mogę w sobotę ponieważ nie będę miał jak w piątek. Oczywiście przygotuje dokumenty i chociaż jego nie będzie to przygotuje i wytłumaczy wszystko koleżance.
W sobotę poszedłem podpisać dokumenty.
Po odczekaniu 25minut, Pani zdziwiła się bo nic nie wie. Telefon do tego Pana i on oczywiście mówi że nic takiego nie mówił i że dokumenty nie są jeszcze gotowe.
Aż strach pomyśleć gdy podpiszę wkońcu umowę i coś nie będzie działać?
Czy to jest Wasz standard obsługi klienta?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa klienta
Jak zostałeś teraz potraktowany jako nowy klient to, co będzie dalej, daruj sobie przejście do Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa klienta
@radoslawo1, nie wiem, co powiedzieć. Nie możemy tutaj sprawdzić co się dzieje na Twoim koncie. Na nasze usprawiedliwienie mogę jedynie napisać, że przejęcie łącza od innego operatora to dosyć skomplikowana sprawa - aby się zadziało i można było ogarnąć wszystkie dokumenty i dokonać podłączenia - jeden i drugi operator muszą po swoich stronach dopełnić wszystkich formalności. Oczywiście Ciebie jako klienta nie powinno to w ogóle "dotykać" i przykro mi, że taka pokręcona sytuacja miała miejsce.
Mam nadzieję, że szybko temat zostanie pozytywnie zamknięty, potem już nie powinno być problemów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa klienta
@Artur Tez przechodziłem taka samą sytuację jako obecny użytkownik Orange. Musiałem zdać sprzęt, który dzierżyłem, bo system Orange nie pozwalam na przedłużenie umowy. i czekalem 3 tygodnie na podpisanie umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa klienta
Bez urazy, ale czasem zdarzają się "betony" czy to w salonach Orange czy w BOK. Niestety, niektórzy idą do pracy tylko dla pln. A taką pracę trzeba lubić, interesować się wieloma kwestiami związanymi z telekomunikacją, a myślę że ok 35% pracowników Orange w salonach nie zna podstawowych zagadnień i ofert. Ja kilka razy sprawdzałem wiedzę konsultantów/sprzedawców i to ode mnie poznawali nowe promocje Orange, ech......
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa klienta
Kwestie techniczne zostawmy w spokoju. Tu chodzi o podejście. Wykonałem mnóstwo telefonów, dwie wizyty w salonie i traktowany jestem jak wróg. Ja jestem wyrozumiały i tylko denerwuje mnie to że tu do kwestii technicznych nawet nie doszliśmy. Nawet przepływ informacji jest..... w sumie to go nie ma. Przepraszam że chcę założyć u Was internet i robię tyle kłopotów.
Tak to wygląda. Tylko się zastanawiam co będzie dalej jak już na początku takie przeboje z każdej strony(sklep online, salon, BOK)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa klienta
@radoslawo1 jak możesz to zmień salon Orange. Zawsze możesz też zgłosić u kierownika salonu swój problem, o tym że zostałeś tak potraktowany a nie w sposób profesjonalny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa klienta
I Ty się chcesz wiązać z firma w której tak wygląda obsługa na kolejne 1-2 lata? Może to i konkretna osoba w salonie jest "betonem" przychodzącym dla kasy, ale prawda jest, że przepływ informacji w Orange leży. Nie jest to wina pracowników "szeregowych" tylko góry. Ja bym na Twoim miejscu szukał innego ISP.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa klienta
Nie przechodził bym bo wiem co to za bagno ale nie mam alternatywy. LTE Espol (montaż anteny na dachu -problematyczny), kablówka mała prędkość za identyczne pieniądze i to by był koniec. Po tym jednak co widzę to chyba dam sobie spokój.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa klienta
Zrób zgłoszenie przez Mój Orange.
Osoby zajmujące się tymi zgłoszeniami mają o wiele więcej czasu, niż osoba na infolinii lub w salonie, bo Klient nie "czeka obok".
Bywają sprawy, które wymagają skoordynowanych działań wielu osób, żeby to "wreszcie zaczęło działać".
@radoslawo1 przykro słyszeć, że taka sytuacja ma miejsce ale trzymam kciuki, żeby Twoja sprawa została załatwiona skutecznie oraz kompleksowo i żeby to były tylko "złe miłego początki".
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »