- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa oferta od 18.06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa oferta od 18.06
Udało mi się bezproblemowo złożyć zamówienie ale nie dostałem potwierdzenia mailowego. Pewnie nadal jest ten sam stary problem o którym ktoś już mówił czyli problem na linii Netia <> Orange, że niby nie da się dwóch instancji na jednym adresie. W każdym razie problem wewnętrzny Orange uniemożliwiający mi podpisanie aneksu bo zamówienia telefoniczne same znikają z systemu Orange. Mieli taką długą przerwę techniczną i nic nie zrobili.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa oferta od 18.06
dzwoniłem znowu do Orange i znowu stara gadka, że tylko umowa na czas określony, pomimo cytowania regulaminu promocji...
Ponadto tak jak myślałem, zamówienie które dziś składałem po raz kolejny magicznie zniknęło z systemu Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa oferta od 18.06
A czy dostałeś numer TEL i ileś cyfr?
Jeśli tak, to podaj status ze strony https://www.orange.pl/status_zamowienia.phtml
Jeśli numer zaczyna się od OMNI i ileś cyfr, powinno być widoczne w nowym mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa oferta od 18.06
No właśnie nie dostałem NIC na maila po złożeniu zamówienia, infolinia twierdzi, że brak dziś było jakiegokolwiek zamówienia. Normalnie miałem odczytane zgody na koniec i gadka żeby czekać na kuriera.
Prosiłem po złożeniu zamówienia, żeby konsultant podał mi numer zamówienia ale odmówił i powiedział, że dostanę w mailu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa oferta od 18.06
@Mitar , tak właśnie działają różne systemy informatyczne, że jak szczęście dopisze, to coś tam może dostaniesz. Ja mam TELxxxxxxxxxx i ani w NMO, ani mailowo, tylko od razu dostałem nr. listu przewozowego. Kurier odebrał dopiero po paru godzinach i wtedy tylko na tej podstawie śledziłem losy zamówienia. Ale z mojego doświadczenia powiem Ci, że różowo to wcześniej nie wyglądało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa oferta od 18.06
znalazłem u siebie na koncie zamówienie "TEL000XXXXXXXXX" ze statusem anulowane ale z braku godziny trudno mi powiedzieć czy jest to właściwe zamówienie z około godz 12-13 czy rezultat tego, że dzwoniłem wieczorem na infolinię i pytałem o to, bo zauważyłem już kiedyś, że nawet jak nic nie zamawiałem to po rozmowach z konsultantami pojawiały mi się na koncie anulowane zamówienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa oferta od 18.06
@AnonimKażde złożone zamówienie posiada swój numer. Jeśli Klient potrzebuje numeru, Doradca zawsze może go podać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa oferta od 18.06
Możecie plusować sobie poprzednią wypowiedź, ale mnie konsultant odmówił podania numeru, nie dosłownie ale zbywał mnie tak długo, żebym ja sam zrezygnował.
Mówił nonstop, że dostanę na maila aż do znudzenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa oferta od 18.06
@Mitara to zamówienie czego dotyczyło? Doszło do jego złożenia?