- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość światłowodu
Dzień dobry, chciałabym zapytać co mogę zrobić w sytuacji gdy płacę za światłowód o prędkości 300/50, a speedtesty pokazują prędkość pobierania maksymalnie 80mb/s. Załączam wyniki Speedtestu ze strony Orange. Z góry dziękuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość światłowodu
@moniavv Witam, zrób, na początek test łącza PRO Speed Testem to jest, test certyfikowany test należy, przeprowadzić po kablu enterrnet tylko wyłącz, wszystkie urządzenia tylko na komputerze zostaw połączenie i przeprowadź test. i zrób nam zdjęcie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość światłowodu
@moniavv Cześć,
Potrzebujemy trochę informacji. Jaki jest modem, jak mierzyłaś (na wifi czy po kablu eth)?
Na jakim sprzęcie? Z jakim systemem operacyjnym? Jak wygląda instalacja- czy do samego modemu masz doprowadzony kabel światłowodowy poprzez połączenie z gniazdem FTTH? Może masz dodatkowego ONT-a? a połączony on jest z modemem po kablu eth?
(eth to taki grubszy 8-żyłowy przewód z szerszymi niż telefoniczne wyczkami)
Opisz, a my spróbujemy pomóc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość światłowodu
@agat13 jest to funbox 3.0. Robiłam speedtesty na komputerze z systemem Windows 10 po wifi i po kablu. Zrobiłam 3 testy z różnych stron po wifi i wartości były koło 36mb/s, po kablu wyszło maksymalnie 92mb/s. Modem jest podłączony kablem z gniazdem FFTH. Byłam z tą sprawą już kilka razy w Orange jednak bez rezultatu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość światłowodu
@moniavv Muszę zadać jeszcze pytanie, czy próbowałaś wymienić na inny patchcord Ethernet i czy sprawdzałeś w specyfikacji laptopa jaką ma kartę sieciową? Musisz być gigabit Ethernet i sprawdź we wszystkich 4 gniazdach switcha w modemie.
Testy na komputerze stacjonarnym czy na laptopie? Wygląda to na kartę sieciową 100Mb/sek i wifi 2,4 GHz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość światłowodu
@moniavv Jeśli zgłaszałeś i brak reakcji to może pora złożyć reklamację należy, w nie opisać szczegółowo problem można ją złożyć na czacie w pliku pdf lub w salonie Orange lub pod numerem 510100100 tylko pamiętaj, by żądać numer reklamacji. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni roboczych.
https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość światłowodu
@Citi2017 Dobry pomysł, ale po wstępnych testach i sprawdzeniu, że to na 100 procent wina usługi. Wykonalnym jeszcze speedtesty na innym kompie/ laptopie i wymienił kabel Ethernet. Żeby się później nie okazało, że monter sprawdzi i będzie ok. Asysta monterska kosztuje, a zawsze zdąży wezwać technika
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość światłowodu
Karta sieciowa najmierniejsza po kablu do 100 MB/s, ale możesz mieć racje, że po wi -fi mogło być badane i najlepszy pomiar to certyfikowany polecam, by zrobił test.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość światłowodu
@Citi2017 Czasem się spotyka setkowe karty i wtedy wynik może być około 95Mb/sek. Nic nie wiemy o kompie. Jakby co podpowiem jak to sprawdzić
- « Poprzedni
- Następny »