- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość łącza, dużo błędów w statystykach.
Witam, od trzech dni mam problem z internetem. Mianowicie internet działa wolno, czasami traci synchronizacje a co za tym idzie 'obcieło' prędkość o połowę. Co może być tego przyczyną?
Moja oferta to Neostrada do 10 MB, router Sagem com F@st 2704.
Zamieszczam screen statystyk:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość łącza, dużo błędów w statystykach.
Witam
Kontaktowałeś się z BOK, celem sprawdzenia czy nie są prowadzone jakieś prace modernizacyjne w Twoim rejonie? Od tego trzeba zacząć...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość łącza, dużo błędów w statystykach.
na mój Orange też można zrobić diagnostykę samodzielnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość łącza, dużo błędów w statystykach.
Piotrekk85 napisał(-a):na mój Orange też można zrobić diagnostykę samodzielnie
Po zrobieniu diagnostyki, wyniki pomiarów dla symptomów 'Przerywa połączenie z internetym' oraz ' Wolna prędkość internetu' wskazują na nieprawidłowe działanie usługi.
Wczoraj zgłosiłem problem, dzisiaj ranok ok. 10 godz. był Pan, który stwierdził iż i słupku telefonicznym jest przepalony jakiś kabelek i wymienił go, sprawdził kable w domu, także statystyki w routerze i powiedził że problem powinien zniknąć. Niestety problem nie zniknął.
Zgłaszać ponownie, czy poczekać? Czy topniejący lód lub woda która dostała się przez drzwiczki (ktoś, kiedyś própował coś zrobić w nim, i wygiął drzwiczki, co poskutkowało 1-2 cm szczeliną od góry) w słupku mogą mieć wpływ na działanie internetu?
Z góry dziękuję za pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość łącza, dużo błędów w statystykach.
Uroki miedzi i starej infrastruktury...do tego zwiększona wilgotność powietrza i problem murowany. Odpowiedziałeś sobie na problem sam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość łącza, dużo błędów w statystykach.
Sama woda nie powinna mieć wpływu, ale woda może dostać się do instalacji elektrycznej w szafie - i spowodować bum - łącznie ze stratami dla Ciebie (spalenie routera jeśli masz własny - ale to mało prawdopodobne, ale może się tak stać).
Wg mnie warto zgłosić ponownie problem i do samej usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość łącza, dużo błędów w statystykach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość łącza, dużo błędów w statystykach.
Niestety do taka szafa jest oddalona ode mnie o około 4 km. U mnie słupek telekomunikacyjny jest podobny do tego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość łącza, dużo błędów w statystykach.
erykk napisał(-a):Niestety do taka szafa jest oddalona ode mnie o około 4 km. U mnie słupek telekomunikacyjny jest podobny do tego
@erykk Na takiej odległości i tak masz, dobre parametry ja bym jeszcze przywrócił router do ustawień fabrycznych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość łącza, dużo błędów w statystykach.
pod tabelką jest reset statystyki nacisnąć i zrobić obrazek i za 3-4 godziny następny.
Widać, że margines skacze nie wspominając o innych błędach. Ten fachowiec od spalonego kabelka to powinien reset zrobić. Jeszcze pytanie czy jest telefon stacjonarny i czy był podłączany inny router? Czy linia jest napowietrzna?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »