Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Niska prędkość łącza, dużo błędów w statystykach.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Niska prędkość łącza, dużo błędów w statystykach.

Witam, od trzech dni mam problem z internetem. Mianowicie internet działa wolno, czasami traci synchronizacje a co za tym idzie 'obcieło' prędkość o połowę. Co może być tego przyczyną? 

Moja oferta to Neostrada do 10 MB, router Sagem com F@st 2704.

 

Zamieszczam screen statystyk:  bandicam 2017-02-16 16-51-10-037.jpgbandicam 2017-02-16 16-51-42-647.jpgbandicam 2017-02-16 16-51-56-127.jpgbandicam 2017-02-16 16-52-11-647.jpgbandicam 2017-02-16 16-50-58-114.jpg

14 ODPOW. 14

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Niska prędkość łącza, dużo błędów w statystykach.

Witam

 

Kontaktowałeś się z BOK, celem sprawdzenia czy nie są prowadzone jakieś prace modernizacyjne w Twoim rejonie? Od tego trzeba zacząć...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Niska prędkość łącza, dużo błędów w statystykach.

na mój Orange też można zrobić diagnostykę samodzielnie


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Niska prędkość łącza, dużo błędów w statystykach.


Piotrekk85 napisał(-a):

na mój Orange też można zrobić diagnostykę samodzielnie


Po zrobieniu diagnostyki, wyniki pomiarów dla symptomów 'Przerywa połączenie z internetym' oraz ' Wolna prędkość internetu' wskazują na nieprawidłowe działanie usługi. 

Wczoraj zgłosiłem problem, dzisiaj ranok ok. 10 godz. był Pan, który stwierdził iż i słupku telefonicznym jest przepalony jakiś kabelek i wymienił go, sprawdził kable w domu, także statystyki w routerze i powiedził że problem powinien zniknąć. Niestety problem nie zniknął. 

Zgłaszać ponownie, czy poczekać? Czy topniejący lód lub woda która dostała się przez drzwiczki (ktoś, kiedyś própował coś zrobić w nim, i wygiął drzwiczki, co poskutkowało 1-2 cm szczeliną od góry) w słupku mogą mieć wpływ na działanie internetu?

 

Z góry dziękuję za pomoc.


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Niska prędkość łącza, dużo błędów w statystykach.

Uroki miedzi i starej infrastruktury...do tego zwiększona wilgotność powietrza i problem murowany. Odpowiedziałeś sobie na problem sam 🙂


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Niska prędkość łącza, dużo błędów w statystykach.

Na pewno bym zgłosił to, że ktoś coś majstrował przy szafie dostępowej (chyba, że to był ktoś na zlecenie Orange).
Sama woda nie powinna mieć wpływu, ale woda może dostać się do instalacji elektrycznej w szafie - i spowodować bum - łącznie ze stratami dla Ciebie (spalenie routera jeśli masz własny - ale to mało prawdopodobne, ale może się tak stać).

Wg mnie warto zgłosić ponownie problem i do samej usługi.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Niska prędkość łącza, dużo błędów w statystykach.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Niska prędkość łącza, dużo błędów w statystykach.

Niestety do taka szafa jest oddalona ode mnie o około 4 km. U mnie słupek telekomunikacyjny jest podobny do tego 102959145

 

Anonim

Nie dotyczy

Niska prędkość łącza, dużo błędów w statystykach.


erykk napisał(-a):

Niestety do taka szafa jest oddalona ode mnie o około 4 km. U mnie słupek telekomunikacyjny jest podobny do tego 102959145

 


@erykk Na takiej odległości i tak masz, dobre parametry ja bym jeszcze przywrócił router do ustawień fabrycznych. 

Anonim

Nie dotyczy

Niska prędkość łącza, dużo błędów w statystykach.

pod tabelką jest reset statystyki nacisnąć i zrobić obrazek i za 3-4 godziny następny.

Widać, że margines skacze nie wspominając o innych błędach. Ten fachowiec od spalonego kabelka to powinien reset zrobić. Jeszcze pytanie czy jest telefon stacjonarny i czy był podłączany inny router? Czy linia jest napowietrzna?