- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niewywiązywanie się z umowy przez Orange
Zgodnie z zapisem w umowie miałem otrzymać hasło do usługi VOIP, do dnia 26.10.2023 takiego hasła nie otrzymałem i nie zapowiada się, że otrzymam. Dzwonię, piszę i zero pomocy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wywiązywanie się z umowy przez Orange
@krzysiek761 Jeśli mejl, który widzisz w Mój Orange jest poprawny i nie ma nic w spamie, skontaktuj się z obsługą techniczną na *100, zresetują Ci hasło 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wywiązywanie się z umowy przez Orange
@krzysiek761 to możesz dostać na infolinii obsługowej. SMS-em. W kilka minut. Może jest problem techniczny z plikiem na modem? Weryfikowałeś działanie samego VoIP na modemie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wywiązywanie się z umowy przez Orange
hasła wysyłane smsem nie działają (każdorazowe wysłanie hasła smsem resetuje usługę) urządzenie funbox 6 voip działa, jednak urządzenie cisco na podanych danych nie działa, cicso sprawne i działające testowane na voipie w mjej firmie jednak usługa u innegooperatora.
Zgodnie z zapisem umowy hasło działające i aktualne powinno byc przesłane na maila po podpisaniu umowy. Ja tylko chcę aby Orange wywiązało się z umowy...
a co innego robiłem - telefony, chat, wizyty w salonie - zero pomocy
_____________
* Scalenie wpisów - Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wywiązywanie się z umowy przez Orange
@krzysiek761 sprawdzałeś konfigurację bramki dla VoIP od Orange?
https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Konfiguracja-bramki-VOIP-Cisco-SPA112/m-p/358028
Skoro na FB działa, to może kwestia ustawień bramki?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wywiązywanie się z umowy przez Orange
@krzysiek761a może ty hasło masz dobre skoro ci wysyłali już je a sam coś źle robisz? zerknij na nfiguracje jaką ci Agat wysłał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wywiązywanie się z umowy przez Orange
konfiguracje przerabiałem ... cisco wyraźnie wskazuje błędne hasło, nie można zalogować się na koncie po testach wskazuje że sip nie można wykryć,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wywiązywanie się z umowy przez Orange
na bramce cisco błędy w konfiguracji są widoczne jako problem uwierzytelnienie albo loginu czy hasła coś źle robisz, spróbuj na spokojnie zgodnie z tym co ci Agat podesłał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wywiązywanie się z umowy przez Orange
@krzysiek761 ważne jest wpisywanie ręczne
Spróbuj uruchomić SIP na komórce. Zweryfikujesz hasło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niewywiązywanie się z umowy przez Orange
testy wykonane - w branży telekomunikacyjnej - informatycznej ponad 15 lat czynnej pracy
- « Poprzedni
- Następny »