- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niewywiązywanie się z umowy przez Orange
dokument jest w posiadaniu orange zna dokładnie treść - treść zna już UKE i RPK, nie jesteś stroną w tej sprawie więc na jakiej podstawie mam przesyłac ci fotki dokumetów???
prawo do rzetelnego przestrzegania zapisów umów dotyczy dwóch stron,
jedyne rozwiązanie problemu - przestrzegać zapisów umowy, wtedy mogę wezwać asystę - dlaczego Orange ma taki problem z wywiązywania się z umowy?
________
* Scalenie wpisów - Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niewywiązywanie się z umowy przez Orange
@krzysiek761napisał(-a)
w branży telekomunikacyjnej - informatycznej ponad 15 lat czynnej pracy
Oho! To źle wróży pomyślnemu zakończeniu. Mamy już takiego jednego, co i tu, i na innym forum, odgraża się, że jest "informatykiem i sieciowcem". Tyle że swoimi wpisami jedynie się kompromituje w tej roli. Tak więc, nie chcąc powielać negatywnego schematu, zejdż z cokołu i użyj swojego branżowego doświadczenia do rozwiązania problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niewywiązywanie się z umowy przez Orange
@krzysiek761 masz rację, nie jestem stroną w sprawie, ale i nie prosiłem o całe dokumenty, a o jedno zdanie mówiące o wysyłaniu hasła mailem...
Nie moja jednak sprawa....chociaż jak się zakłada na forum temat, trzeba się liczyć z faktem, że dla wiedzy na przyszłość i z ciekawości ludzie będą pytać o fakty...
Jeśli takie stwierdzenie się znalazło w dokumentach, to niech się operator martwi i jego realizację, szkada dyskusji...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niewywiązywanie się z umowy przez Orange
Moim zdaniem to nie hasło jest złe, tylko ty nie dajesz sobie rady z konfiguracją. W dodatku nie chce ci się nawet sprawdzić hasła w jakimś kliencie SIP. Wreszcie naskakujesz na ludzi którzy próbują ci pomóc, zresztą na twoją prośbę.
Jako klienci możemy co najwyżej doradzić, twojego hasła nie znamy i wpływu na działania operatora wobec ciebie nie mamy.
Nie rozumiem czemu masz do nas pretensje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niewywiązywanie się z umowy przez Orange
@agat13napisał(-a)@krzysiek761 tak naprawdę to hasła nikt z pracowników nie zna, więc wysyłanie mailem raczej nie wchodzi w grę. Oczywiście poza mailami systemowymi ale o tych w tym przypadku nie słyszałem. Dziwi mnie to, że generowane i wysyłane SMS-em generalnie wszystkie nie działają ..
Z ciekawości zrób fotkę zapisu o wysłaniu hasła z umowy lub regulaminu.
Ja zgadzam się z @krzysiek761 co do tego jak otrzymac hasło. Konfigurowałem sam też voipa ale to było jakieś 2 lata temu i dostałem prawidłowe hasło mailem, a nie smsem. To które dostalem 2 razy smsem na komórkę nie działało. Nie wiem jak jest teraz ale na pewno wcześniej szło przez maila.
- « Poprzedni
- Następny »